fiskpatte747 Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 Har förmodligen världens simplaste fråga: Hur ändrar man tiden i HM? Alltså typ om jag ska in och kolla en gammal hand eller nått så är ju tiden sex timmar efter. Hur ändrar man till svensk tid? Citera
tågrånarn Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 om inte jag tänker fel så är det inte HM utan sitens HHs som jävlas med dig här! Edit: Tex stars är ju inställd på EST som standard, in och ändra till CET ist. Citera
MaiPenRai Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 går det att ändra tiden i pokerklienten? det går på partypoker iaf, då sparas ju hh'n i rätt tid (tror jag) öppnade faktiskt HM nu och kollade, under options>settings>adjust site import times där finns det du söker !! man kan auto lägga till eller ta bort timmar från hh's Citera
OsantVassSpelare Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Postad 29 Augusti , 2010 Options > Settings > Adjust Site Import Times Citera
fiskpatte747 Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Postad 4 September , 2010 tack ska ni ha! Citera
Recommended Posts