Starfitter Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 För att han är andy QQ? honom slår vi jööö, andy 99 däremot... Citera
Joeduck Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 Eller inte förresten. Hittade hans nick. honom slår vi jööö, andy 99 däremot...ahh den där jvla galningen, har alltid nötterna. Citera
tiiias Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 Fold, Han har troligen låg pocket. Svs med sina 200bb är guldgruvan att syna 3 bets med låg / mellan pocket. implied odds för hela slanten Nä jag tror han har settat, I mina ögon en solklar fold. Hur gick det ? Citera
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 Fold, Han har troligen låg pocket. Svs med sina 200bb är guldgruvan att syna 3 bets med låg / mellan pocket. implied odds för hela slanten Nä jag tror han har settat, I mina ögon en solklar fold. Hur gick det ? definiera "solklar" i relation till hans värderange som slår oss, värderange som vi slår, bluffrange och pottodds, samt vad du bygger din åsikt på. Undvik gärna ologiska resonemang. Citera
tiiias Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 definiera "solklar" i relation till hans värderange som slår oss, värderange som vi slår, bluffrange och pottodds, samt vad du bygger din åsikt på. Undvik gärna ologiska resonemang. Ja iofs titta inte på hans stats, Solklar fold iaf ! Citera
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 Ja iofs titta inte på hans stats, Solklar fold iaf ! definiera "solklar" i relation till hans värderange som slår oss, värderange som vi slår, bluffrange och pottodds, samt vad du bygger din åsikt på. Undvik gärna ologiska resonemang. repris. Citera
Foppa4 Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Postad 28 Augusti , 2010 tufft beslut... hade nog hero synat Alltså jag är väl dum i huvudet eller något, men att kalla detta för en hjältesyn är ju helt ofattbart för mig. Samtidigt är det helt obegripligt för mig hur OP kan lägga upp denna HH. Citera
Recommended Posts