Gå till innehåll

Regga sig på SVS


Ronken1491911767

Recommended Posts

Tänkte göra ett konto på SVS, bara tänkte innan jag gör det om det är nått jag ska tänka på, typ rakeback deal om något sådant finns på SVS eventuellt insättningsbonus o s v.

Tack på förhand

 

Har även Hold'em manager small stakes då jag är nybörjare. Detta är inte möjligt att använda på Svenska spel? Annars är det då värt att regga sig på Svenska spel då? Eller ska man ta en annan sida för att få användning av Hold'em manager

 

//R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte göra ett konto på SVS, bara tänkte innan jag gör det om det är nått jag ska tänka på, typ rakeback deal om något sådant finns på SVS eventuellt insättningsbonus o s v.

Tack på förhand

 

Har även Hold'em manager small stakes då jag är nybörjare. Detta är inte möjligt att använda på Svenska spel? Annars är det då värt att regga sig på Svenska spel då? Eller ska man ta en annan sida för att få användning av Hold'em manager

 

//R

 

tänk på att om du ökar nivå måste du höja din HEM till pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket påverkar det att ha en rakeback deal om man ligger på NL4,NL5 och NL10? Är det värt mödan?

 

Det är ju en sakfråga, Jag spelade på svs och plussade rätt bra. Bytte precis till rbsida. Jag tror att om man väl har en dålig period är det bra med rb då man alltid får tillbaks pengar. Som sagt, testa och se :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket påverkar det att ha en rakeback deal om man ligger på NL4,NL5 och NL10? Är det värt mödan?

 

Raken är väldigt hög på microstakes sett till bb/100. Nu vet inte jag vart svs cappar raken på deras lägsta nivåer, men om man spelar på andra sajter så gör rb en stor skillnad även när man spelar lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...