Gå till innehåll

Gus Hansen


Lemiux

Recommended Posts

Nej, jag är ingen fan boy:-) , men bara så enormt irriterande när folk länkar en massa strunt som inte är sant. Se bara på PTR om Patrik antonius där han är minus, sen hsdb där han är + $11.1mill.:roll:

 

Du får väl tänka till lite själv kanske...

Och ta reda på vad dom trackar och när dom startade tracka de olika disciplinerna.

 

Det är samma sak som att säga att HEM All-in EV är strunt för att det inte visar sanna EV:t.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I hans sits hade jag hur som helst inte fortsatt med just den speltypen där man förlorar stort. Finns ju flera andra pokervarianter som troligen passar honom bättre.

 

:), söt.. hade jag varit i hans sits hade jag stått på min chartrade båt utanför miami och fiskat blue marlin hela dagarna. Vi är alla olika och Gus tycker han ska spewa i PLO/PLO CAP istället för hålla sig till typ limit hi/lo, whatever makes him happy liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bestämt för mig att Gus var en av de som blev tidigt signad utav FTP. Har garanterat någon form av procentuell utelning av vad sajten drar in. Att han är spel junkie är det ju inget snack om. Kommer ihåg att han torskade 1,5 milljoner euro på att Nadal skulle slå Söderling, den gången gick det inte så väl för vare sig Nadal eller Gus.
varenda en på nosebleeds är nog rätt hård speltorsk enligt definitionerna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl tänka till lite själv kanske...

Och ta reda på vad dom trackar och när dom startade tracka de olika disciplinerna.

 

Det är samma sak som att säga att HEM All-in EV är strunt för att det inte visar sanna EV:t.

 

Menar bara på att folk tar "ptr" och "hsdb" för givet och antar att det är exakt så mycket de har vunnit/förlorat. Så som "Han har förlorat xxx mycket och han måste väl vara busto snart?" osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar bara på att folk tar "ptr" och "hsdb" för givet och antar att det är exakt så mycket de har vunnit/förlorat. Så som "Han har förlorat xxx mycket och han måste väl vara busto snart?" osv.

 

Du har rätt, och jag håller med, jag läste ditt inlägg lite dåligt.

Hade tunnelseende och var extra grinig igår eftersom jag inte sovit på 35 timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har rätt, och jag håller med, jag läste ditt inlägg lite dåligt.

Hade tunnelseende och var extra grinig igår eftersom jag inte sovit på 35 timmar...

 

wat? Cataclysm till WoW har väl inte släppts redan? För någon annan anledning finns de väl inte för en ungdom idag att vara vaken så länge i ett?

 

En viss udd av humor i mitt inlägg men samtidigt med en touch av allvar, var jag fortfarande fast i träsket(wow) så hade det nog varit det enda som skulle kunna sätta mig i ett marathon. Var ju trots allt först till både 70 och 80 på tidigare expansioner ;(....

 

FML.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han tiltade duktigt igår. -1.1 miljoner dollar haha. Många av potterna va det rena rama donationen från Gus. Han borde hålla sig till Livepoker i fortsättningen, där vinner han iaf mer än han förlorar.

 

mmm tyckte också det var grismycket tills jag förstod det var på 2k/4k horse och då är det ju ändå bara 300bb vilket är en helt normal swong i limit enligt sagström(sagt flertalet år sedan) så med dagens spel lär ju inte variansen ha minskat direkt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är säkert rik om han så bara har bråkdelen av ngn procent av vad FullTilt drar in...

 

Var han inte rik skulle jag tycka synd om'n. Kände lite sympati innan jag kom på att han antagligen är stenrik.

 

bara att passa på för de som lirar hans nivåer, han spelar säkert dåligt i sorgen efter sin mor, borde nog begränsa sitt spelande en period, ca ett halvår är man djupt påverkad av sorg, naturligtvis individuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Eftersom jag inte riktigt fattar vad den länken har med tråden att göra så antar jag att du försöker vara lustig eller nåt. Men av någon konstig anledning fattar jag dock inte riktigt vad som är lustigt med en tragedi av det slaget. Verkligen smakfullt, idiot :twisted:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte riktigt fattar vad den länken har med tråden att göra så antar jag att du försöker vara lustig eller nåt. Men av någon konstig anledning fattar jag dock inte riktigt vad som är lustigt med en tragedi av det slaget. Verkligen smakfullt, idiot :twisted:

 

/#LOUDmouth#

 

Ser inte han som skjuter ut som Gus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...