Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Dags för lir igen, back 17000 SEK nu på 2 dars lir, dags o bryta trenden.

Bara jobba på, spela bra och aggressivt!

Lagt ner första delen av passet, plus på ena sidan men back på andra så fortsätter runna halvdåligt. Sedan har någon länsat kylen min på ölkorv och snickerskakor så ikväll äter jag frysta hemlagade köttbullar och kolsyrat vatten. Men har sourz och lite vaniljvodka så det kan även bli en P2a nu mellan passen, trots allt lill-lördag idag :mrgreen:

Postad

Dagens låt. Hade slut på sourz tydligen så blev en kall arboga 10,2 istället. Blir ju alltid snäppet vassare något lullig, framförallt bättre på att göra stora calldowns och inte fokusera på otur. Borde nog druckit en före samtliga sessioner idag haha.

Runnin' bad.

There is nothin but to do it

Postad

Spelhuset f-s tar paus från varandra i ngra dagar tror jag. Glömde att torka diskbänken inge glada miner nu. Men blir mycket lir på egen hand och då främst poker. Måste spela mig ur den här downswingen så har signat upp ny sida så nu blir det minst 14 bord.

Ryggade även någon här på forumet om jag inte minns fel och la en order på Bank of America. Efter krisen så är det rea tycker jag på amerikanska banker då marknaden ofta tenderar att överdriva vid dessa lägen och jag ser nästan inget utfall där kursen inte kommer att stiga minst fem kanske 15 procent inom snar framtid. Men lägg inga livsavgörande pengar på att rygga mig nu haha. Sedan la jag ändå bara veckoplusset så ändå freeroll.

Funderar även på att göra en liten order på SAS. Vet att de har gått dåligt länge för de men på något konstigt vänster så känns det som att de har nått lägsta och snart ska vända. Sedan har det pratats mycket om SAS senaste tiden i media osv vilket givetvis är bra smygreklam>lukrativare företag etc. Upp 8,44% senaste tre månaderna också.

Postad

Var och kollade en bostadsrätt 2a idag som hade bra planlösning, ligger helt okej till och har inglasad balkong. Köket var fräscht och toan var också rätt okej. I övrigt var det fula dörrar som man kan måla om eller/byta, sedan några vägguttag som var snea(allmämnt b-hemmafixande), sedan var det en ful övergång och lite furulister+måste alla tapeter bytas men det är väl normalt.

Hyran var på 3,1k med internet så det är väl decent.

Saker som behöver göras:

Slipa och lacka golv, byta golv i hall och kök(en ful övergången), tapeter, måla taket två gånger, nya golvlister.

Frågan är hur mkt man ska bjuda om den kostar 135k?

Postad
Var och kollade en bostadsrätt 2a idag som hade bra planlösning, ligger helt okej till och har inglasad balkong. Köket var fräscht och toan var också rätt okej. I övrigt var det fula dörrar som man kan måla om eller/byta, sedan några vägguttag som var snea(allmämnt b-hemmafixande), sedan var det en ful övergång och lite furulister+måste alla tapeter bytas men det är väl normalt.

Hyran var på 3,1k med internet så det är väl decent.

Saker som behöver göras:

Slipa och lacka golv, byta golv i hall och kök(en ful övergången), tapeter, måla taket två gånger, nya golvlister.

Frågan är hur mkt man ska bjuda om den kostar 135k?

Well, it's good that you're a hard worker!

Postad

Stört badrun igår slutade fem inköp back. Månaden ser ändå ok ut mtp starten som var dålig så idag tar jag till flaskan. Blir den härliga (gul)dvodkan från Polen vid namn Dvorek. Sägs att man blir något fullare på den i jämförelse med andra märken även om %halten är indetisk.

Nu ser jag på Fångarna på fortet och grundar inför kvällen. Är redan inne på min andra Arboga 10,2, fyfan vad god! Tyckte inte det från början men numer när man är en ärrad veteran i gamet så ter det sig naturligt med en till en fin middag eller en fotbollsmatch(Man United är favoritlaget).

Ha en bra kväll era torskar

Postad

SAS upp 2,75 senaste veckan som jag förutspådde och Östersund har grävt ner sig djupt igår där jag lastade in mer pengar i hålet. Jag är väldigt djup på börsen nu vilket beror främst på SAS men även Östersund så jag hoppas på god varians och inget blow up.

Spelat lite poker sedan senaste uppdateringen men spelade 2,5h igår kväll och det blev ett litet back. AK mot AA all in före flopp var anledningen till det. Ska försöka få in så mycket händer som möjlig innan Sep 13 då det bär iväg utomlands.