Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Asså nu har jag levlat sönder mig själv så man inte ens pratar om det på skype...

Fick ett vänförslag på FB. Nån som hette Glenn. När jag såg hans avatar tänkte jag "Men vafaaaaan det är ju T2!?" Sen visar det sig att han inte är vän med en enda pokerspelare och inte alls har samma avatar som T2. Vafan hände? :(

Postad

hahahahaha! :D fattar inget

är det bara jag eller är det kassa rates/avgifter från moneybookers? cashade ut lite, fick ut 3 prollar mindre än vad jag väntat mig :S vet inte om det är kasst ens iofs, men när man gör större uttag blir det ju en del pengar ändå..

Postad
  KungKroon säger:
Asså nu har jag levlat sönder mig själv så man inte ens pratar om det på skype...

Fick ett vänförslag på FB. Nån som hette Glenn. När jag såg hans avatar tänkte jag "Men vafaaaaan det är ju T2!?" Sen visar det sig att han inte är vän med en enda pokerspelare och inte alls har samma avatar som T2. Vafan hände? :(

kan säga sådär på fläcken att T2 inte har något med detta att göra :S

däremot ... http://www.facebook.com/profile.php?id=100001646350664&ref=ts

RED: Läste om ditt inlägg och ser att ni måste ha DK´at igårkväll

Postad
  boman säger:
ja du har rätt kroon!

fyfan blir alltid GENOMDEPPIG om jag är ensam på fredagkväll :(:h:

jag är också ensam boman. totalt jävla dunderensam.

börjar bli deppig jag med. så du är inte ensam om att vara ensam iaf :S

Postad

fan vilken torsk man ska vara :cry: satte mig och spelade i en kvart innan polaren kommer över för att lira NHL och dricka bärs i enorma mängder.. obv hittar man storbacket =SSS

har ett flak öl var och ska köra NHL öl-spelet. 5 klunkz för varje insläppt, 10 klunkz för match, 3 klunkz för utvisning, botten upp för självmål. 0 mål framåt en match ger också botten upp.

Postad
  boman säger:
fan vilken torsk man ska vara :cry: satte mig och spelade i en kvart innan polaren kommer över för att lira NHL och dricka bärs i enorma mängder.. obv hittar man storbacket =SSS

har ett flak öl var och ska köra NHL öl-spelet. 5 klunkz för varje insläppt, 10 klunkz för match, 3 klunkz för utvisning, botten upp för självmål. 0 mål framåt en match ger också botten upp.

Wow. det ska spelas i framtiden!

Postad

skottade livepoker mot the_terrorist idag. Visste dock inte det var han när potten utspelades.

Stakes: 50/100 HK$ (1hk$ = ~0.85 sek)

6-7 handat

utg straddlar 200

jag utg+1 med :Ac::Tc: slår 600

the_terrorist 3bet till 1600 tot från utg+2

rundfold till mig som tar syn

Flop: :8c::4w::3c:

jag check

the_terrorist bet 2500

jag jams all heinz för ~16k

the_terrorist folds :Jw: :Jw: med argumentet att jag alltid har överpar eller set :S

förövrigt var det pisstråkigt bord på det 25/50 jag satt mest, hälften duktiga hälften nits :S