DavidDuzak Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 jag börjar posta där frekvent om du kommer på sensation duzze, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 jag börjar posta där frekvent om du kommer på sensation duzze, snälla .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 magiskt om dom spelar bromance på sens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 folk fattar inte hur bra dom springer om duzze visar sig på sensation true story! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Varför syna turn då man tänker vika river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 HATAR HATAR HATAR poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Varför syna turn då man tänker vika river? exakt. är så ovärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 hihi åt frukost vid 05, skulle ha i mig en koffeintablett på 200mg, glor obv på sverker under frukosten och glömmer bort att jag haft en koffeintablett på täcket.. obv så hamnar den på golvet och mer obv är att hunden hittar den.. hon åt halva innan jag upptäckte det och nu är hon lite småspeedad blev orolig som fan först men ringde jouren på ngn klinik och de sa att det inte bör vara några problem.. nu ligger jag bara och asgarvar åt hur disorienterade hennes sinnen verkar vara, stressad som fan och byter plats hela tiden. nyss kom hon inte upp i sängen, std är att hon tar 2x sänghöjden. när hon skulle lägga sig i sängen så la hon sig så halva kroppen var över kanten så obv ramlade hon ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 ahahahahah droga sin egen hund :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 hihi åt frukost vid 05, skulle ha i mig en koffeintablett på 200mg, glor obv på sverker under frukosten och glömmer bort att jag haft en koffeintablett på täcket.. obv så hamnar den på golvet och mer obv är att hunden hittar den.. hon åt halva innan jag upptäckte det och nu är hon lite småspeedad blev orolig som fan först men ringde jouren på ngn klinik och de sa att det inte bör vara några problem.. nu ligger jag bara och asgarvar åt hur disorienterade hennes sinnen verkar vara, stressad som fan och byter plats hela tiden. nyss kom hon inte upp i sängen, std är att hon tar 2x sänghöjden. när hon skulle lägga sig i sängen så la hon sig så halva kroppen var över kanten så obv ramlade hon ner.. hahaha vilken jävla sköning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Emil är nu aktiv på sidan. Nu gäller det bara att vi i administrationen fixar vår del så kommer det här bli ett bra sammarbete för oss alla. Må tur och lycka vara med er! Mvh, Duzak. wow beyonddddddddd hihi åt frukost vid 05, skulle ha i mig en koffeintablett på 200mg, glor obv på sverker under frukosten och glömmer bort att jag haft en koffeintablett på täcket.. obv så hamnar den på golvet och mer obv är att hunden hittar den.. hon åt halva innan jag upptäckte det och nu är hon lite småspeedad blev orolig som fan först men ringde jouren på ngn klinik och de sa att det inte bör vara några problem.. nu ligger jag bara och asgarvar åt hur disorienterade hennes sinnen verkar vara, stressad som fan och byter plats hela tiden. nyss kom hon inte upp i sängen, std är att hon tar 2x sänghöjden. när hon skulle lägga sig i sängen så la hon sig så halva kroppen var över kanten så obv ramlade hon ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 i gävle drogar ni andras hundar? fyfan finns det sug för PF CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Grind or die. Reppas inte så mycket just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 "vad repar du där?" "kände att jag behövde beta mina tvåor" alltså fitta, pf har vart nere hela natten så då har jag passat på att spela 6500 händer inatt. backhunting 95% av tiden. kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 i gävle drogar ni andras hundar? fyfan finns det sug för PF CS? hahaha, va tror du om Gävle egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 hahaha, va tror du om Gävle egentligen ? INTE MKT SOM ALLA OSS ANDRA :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 http://www.aftonbladet.se/wendela/article8100235.ab Läs längst ned. ''Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 10 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2010 http://www.aftonbladet.se/wendela/article8100235.ab Läs längst ned. ''Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil.'' lol mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 http://www.aftonbladet.se/wendela/article8100235.ab Läs längst ned. ''Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil.'' Vafan... Fattar inte hur flashback kom in i bilden. Vad missade jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 Skulle skicka pengar till starfitter för färgade linser han köpt till oss till sensation så fuckar obv msn ur så hans bankuppgifter var long gone. Outfiten blir nog: Vita chinos från brothers http://www.tribesmart.com/review/142785/nike-maxed-out-mens-tshirt http://www.kicksonfire.com/wp-content/uploads/2010/03/nike-dunk-hi-ac-world-cup-1-570x427.jpg samt färgade linserna, att se ut som en tomte sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 HEHEHEhEhhEhE dollarschlinser! du får dega mig med bakispizza/hemkörd max obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 HEHEHEhEhhEhE dollarschlinser! du får dega mig med bakispizza/hemkörd max obv överguld om du kör dollarschlinserna, shorts, vffs samt självlysande handskarna jag tror man får tilldelat vid entrance Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 no offence men hatar fan dina skor, ha dom inte på din första arbetsintervju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts