obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Ekonomitenta 9.00 imorn, klart man skjuter upp allt till dom sista dagarna. Har haft månader på mig ju . Sjuk och allmänt jävlig också. Har ett par hundra sidor att plöjja igenom + 100tals övningar. Inget spel idag, blir att köpa massvis med koffein och plugga till 9.00 sen sticka direkt att göra provet. wish me gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Munchie Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Ekonomitenta 9.00 imorn, klart man skjuter upp allt till dom sista dagarna. Har haft månader på mig ju . Sjuk och allmänt jävlig också.Har ett par hundra sidor att plöjja igenom + 100tals övningar. Inget spel idag, blir att köpa massvis med koffein och plugga till 9.00 sen sticka direkt att göra provet. wish me gl Mindre PF, mer plugga nu! Lycka till <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Mindre PF, mer plugga nu! Lycka till <3 Sjuk och bakis är fan tufft detta, kommit cirkus 1/3 av pluggandet på 4h. Blir fan på håret detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Sjuk och bakis är fan tufft detta, kommit cirkus 1/3 av pluggandet på 4h. Blir fan på håret detta Är det inte bättre att du bara stoppar in och blundar? Lite som med min K9o. Jag tror du har edge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Är det inte bättre att du bara stoppar in och blundar? Lite som med min K9o. Jag tror du har edge. Låter mer som vi snackar om ett överviktigt "KvartÖverTreRagg" än tentaplugg? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Låter mer som vi snackar om ett överviktigt "KvartÖverTreRagg" än tentaplugg? Eller? Potatis, potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 21november lutar det mot att vi lämnar trista gråa Sverige och Piteå för varmare breddgrader Kommer bli så förbaskat skönt får hoppas på en liten SM klonk eller något så man kan leva rockstar där nere =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saerdna Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Hur gick tentan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Hur gick tentan? Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Vart bär det av i november då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Vart bär det av i november då? Asien =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Asien =) Standard haha, ne men det blir nog nice de! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 spelar du 1/2 nu eller är det stejken som spelar på nicket jag känner till och så spelar du på annat konto? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Standard haha, ne men det blir nog nice de! ohja spelar du 1/2 nu eller är det stejken som spelar på nicket jag känner till och så spelar du på annat konto? =) korrekt =) Fast har dock ett litet break, ska bli kul att se hur länge det dröjer innan folk listar ut vem jag är. Ska försöka vara tyst i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kannibal Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 låter spännande med Asien du ! vem strejkar du btw ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Ekonomitenta 9.00 imorn, klart man skjuter upp allt till dom sista dagarna. Har haft månader på mig ju . Sjuk och allmänt jävlig också.Har ett par hundra sidor att plöjja igenom + 100tals övningar. Inget spel idag, blir att köpa massvis med koffein och plugga till 9.00 sen sticka direkt att göra provet. wish me gl Mindre plugga, mer 14-åringar imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Väs att du är 16!, prova 14 oxo PF goes Flashback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Bra jobbat! Angående den här handen. Om du nu har note på fi som spew så tycker jag faktiskt att du kan slå om igen på flopp. Hans raise här brukar indikera 87, 54, lite suited gaps och connectors som kan plocka färgdrag på turn och skjuta igen. Toppen av hans range blir väl JJ/1010. Din raise kommer kommer se ut som re-bluff som vill plocka hem direkt och han får in det med ovanstående. Tvåpar finns liksom inte. Att han ska ha set här ser jag också som omöjligt. Du sätter honom i dålig dager med en möjlig A9 också som han spewat med. Svårt för honom att fortsätta ur pos komfortabelt. Iofs 3-bettar han väl A9s pre. Du får sedan utvärdera turn och se om du vill checka ner för att hålla potten nere eller om du tror att han enbart tar syn från flopp med sina toppar. Ex: JJ/1010. Jag tror nämligen att han vill försöka få in det på flopp med draghänder och runners, och behålla dig med JJ/1010. Just my 2. obv level, allt annat vore för sjukt. om man tänker tvärtom mot allt som är skrivet så får man ett mkt högre ev direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 låter spännande med Asien du ! vem strejkar du btw ? Stejkar en IRL polare som förövrigt är min granne, en slö kille som jobbar natt på ett psykhem i närheten och kan slögrinda lite på jobbet då patienterna sover Mindre plugga, mer 14-åringar imo! +1 PF goes Flashback! Obligatorisk legitimationskoll i framtiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Stejkar en IRL polare som förövrigt är min granne, en slö kille som jobbar natt på ett psykhem i närheten och kan slögrinda lite på jobbet då patienterna sover Obligatorisk legitimationskoll i framtiden.... ne skit i det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 ne skit i det 1dag över 15 och det är inte mitt problem, onödigt att åka dit för att man är slarvig och tappar bort "åldersomdömet" på fyllan. Dom ser ju trots allt äldre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Kunde blivit du och Nemo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Eller så slutar man bara umgås/festa med folk under 15 när man själv är 21? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Eller så slutar man bara umgås/festa med folk under 15 när man själv är 21? <3 Klart det ska betalas i natura om jag köper ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts