Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fortsätt pluswhina imo om det leder till att du presterar bättre nästa månad! Tycker du kan passa på att småle lite för dig själv också när så många blir upprörda av något sånt =)

 

10k bb låter rätt svårt men med typ 200 h speltid och ca 500händer/h så blir det ju 10 bb/100, vilket jag vet många som hållit över ett stort sample på svenska spel. Svåraste är väl att få in 200 h skulle jag gissa =)

 

Hoppas oktober går bättre! GLGL

 

+1

Där har du en jävla poäng, fantastiskt roligt när folk reagerar såhär. Hoppas man har en större summa att plusswhina om nästa månad så får man se om det blir större turbulens :)

 

tack iaf, 200h lär inte bli något problem om det inte kommer så mycket andra saker i vägen. Har lyckats med det ett par gånger förr så :)

 

är nog top3 vidrigaste jag läst på pf

 

Välkommen till svs-lowstakes. Sen sa jag väl inte rakt ut att jag var missnöjd med mina "22k" utan snarare att jag förväntar så mkt mer av mig själv och klarar jag inte det. Kan man ju lika gärna börja knega?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spikar en pissmånad, som har varit väldigt upp och ner och har verkligen inte gått min väg.

Lyckats bemästra 3backdagar över 10k, och spelat allmänt slarvigt/tiltat och sprungit dåligt.

Volymen ska jag däremot inte klaga på, fått in närmare 150h och spikar månaden 22k upp efter diverse småklonkar i tomteturrar.

(18k på detta är CG)

 

Så hoppas alla haters som tror jag är rungood for life osv läser detta. Nästa månad lär väl bli backmånad då antar jag om det fortsätter såhär iaf. Sämsta månaden på ett bra jävla tag är ett faktum bara bita i det sura äpplet och komma igen.

I oktober siktar vi på upp emot 200h och minst 50k +

 

Naw, vad synd det är om Lvl800druid :) :) :) :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare dr00d skall också trycka in 200h på samma stakes i oct... lär battla dig rätt mkt!

 

gl hf (karma osv)

 

tyty u2 ;)

Undrar vem som mår bäst 8-)

;)

 

Äh va fan, orka må.

Man kan aldrig riktigt må bra om man bor i norrland =)

Naw, vad synd det är om Lvl800druid :) :) :) :) :)

 

Vet du någonting som inte jag vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty u2 ;)

 

;)

 

 

Man kan aldrig riktigt må bra om man bor i norrland =)

 

 

Vet du någonting som inte jag vet?

 

Vet att du tillsammans med Din_Far, Perlan och Karaoke är den drygaste på nivån vad gäller whine och damp i chatten under spelets gång. Fattar inte hur du orkar dock när du springer av guds nåde all the time liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att du tillsammans med Din_Far, Perlan och Karaoke är den drygaste på nivån vad gäller whine och damp i chatten under spelets gång. Fattar inte hur du orkar dock när du springer av guds nåde all the time liksom...

 

Dampet och whinet stämmer nog väldigt bra stundtals. Sen att jag springer "guds nåde all the time" vill jag gärna ha några HH:s som styrker. Låter som jag tagit ganska mkt av dig då.

 

Sen är det relativt omoget att sitta och outa mitt nick här, nog för att den del personen redan vet om det. Men respektlöst och väldigt onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dampet och whinet stämmer nog väldigt bra stundtals. Sen att jag springer "guds nåde all the time" vill jag gärna ha några HH:s som styrker. Låter som jag tagit ganska mkt av dig då.

 

Är upp några inköp mot dig så är inget personligt på det planet. Mer det faktum att du sitter å är omognast på siten dagarna i ända även när du vinner, å påstår att "detta händer bara mig, så sjukt". Eller tror du att en bb/100 på 30 är normalt över stort sample @ 5kr??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är upp några inköp mot dig så är inget personligt på det planet. Mer det faktum att du sitter å är omognast på siten dagarna i ända även när du vinner, å påstår att "detta händer bara mig, så sjukt". Eller tror du att en bb/100 på 30 är normalt över stort sample @ 5kr??

Grattis isåfall använd pengarna väl, sen har jag absolut inte winrate på 30bb/100 inte ens i närheten. På dom dryga 800k nävarna jag har på siten har jag iaf en bit under 20bb/100.

Men jag springer väl bäst osv, synd att du inte också kunde göra det.

 

Oj men förlåt Lvl800Druid, kommer du bli ägd av fiskarna nu? De kanske exploaterar dig från de två handanalyser du brukar ge per/månad =)

 

Lvl80druid*. Blir säkert jätteägd av såna som dig, absolut inte det saken handlar om.

Hade jag velat outa hade jag väll gjort det för längesedan?

 

 

btw, outa dig själv om det inte är någon "big deal". Nu när du vet vem jag är osv, är det inte så baller att sitta och dölja dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis isåfall använd pengarna väl, sen har jag absolut inte winrate på 30bb/100 inte ens i närheten. På dom dryga 800k nävarna jag har på siten har jag iaf en bit under 20bb/100.

Men jag springer väl bäst osv, synd att du inte också kunde göra det.

 

 

 

Lvl80druid*. Blir säkert jätteägd av såna som dig, absolut inte det saken handlar om.

Hade jag velat outa hade jag väll gjort det för längesedan?

 

 

btw, outa dig själv om det inte är någon "big deal". Nu när du vet vem jag är osv, är det inte så baller att sitta och dölja dig själv.

 

Jodå, jag är en rungood fisk som har 15 bb/100 på 550k händer och kan erkänna att jag varit rungood på svs överlag. Sitter dock inte å whinar om att jag springer sämst på siten eller försöker lära superfiskar å spela som du verkar gilla å syssla med ;) Men vänta, jag har ju t.o.m en backmånad i år, då måste jag ju springa sämre än sämst :( :(

 

Får man under 22k en månad på svs micro springer man ju kasst obv, bra exempel du tog (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, jag är en rungood fisk som har 15 bb/100 på 550k händer och kan erkänna att jag varit rungood på svs överlag. Sitter dock inte å whinar om att jag springer sämst på siten eller försöker lära superfiskar å spela som du verkar gilla å syssla med ;) Men vänta, jag har ju t.o.m en backmånad i år, då måste jag ju springa sämre än sämst :( :(

 

15bb/100 är ju mkt bra, jag har 8.25ptbb/100 så är väl något liknande.. Gratulerar osv, ah men mitt whine är något jag absolut måste jobba med samt min tilt/temperament. Är inget jag är stolt över och kommer väl med mognaden antar jag.

Ah backmånad då måste du verkligen springa misär, eller så är du sämst ;)

 

du kmr få utstå mkt chattdamp närmsta månaden då jag ska klämma 200h ;)

 

 

 

gah att folk inte fattar var inte meningen som plusswhine, mer en stor jävla besvikelse från min egen sida )=%#)%=FGKLLDGKOG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, jag är en rungood fisk som har 15 bb/100 på 550k händer och kan erkänna att jag varit rungood på svs överlag. Sitter dock inte å whinar om att jag springer sämst på siten eller försöker lära superfiskar å spela som du verkar gilla å syssla med ;) Men vänta, jag har ju t.o.m en backmånad i år, då måste jag ju springa sämre än sämst :( :(

 

Får man under 22k en månad på svs micro springer man ju kasst obv, bra exempel du tog (Y)

 

Tycker du att det är bättre att du gnäller på att någon gnäller än att du gnäller på att du har otur? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

du kmr få utstå mkt chattdamp närmsta månaden då jag ska klämma 200h ;)

 

 

 

gah att folk inte fattar var inte meningen som plusswhine, mer en stor jävla besvikelse från min egen sida )=%#)%=FGKLLDGKOG

 

200h ska du faktiskt ha en liten eloge för, så kul är ju inte poker i längden =)

 

Ett tips är å inte tänka så, rätt vad det är kommer backmånaden om du nu inte får in 200h varje månad. Ligger shälv 180k upp för året, men då har tre månader varit under 10k+. Sad but true, poker aint funny :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...