Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaaHAhahahahahahahhaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips på vad man kan skriva till ongame, när dom kräver bild på en räkning som verifierar adress osv. Samt bild på bankkortet med siffrona **42, men nu är det såhär att det kortet är klippt och returnerat till banken. Så finns inte en risk i världen att jag får något screenshot på det.

 

Ska man säga som det är och hoppas dom köper förklaringen. Finns ju risk att dom bittra som dom är fortsätter ha mitt konto låst, eller hur bör man göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började månaden med att gräva ett stort hål igår, sätter mig nyss för att lira och det första som händer är att torska AA vs KK heheheh. Hittade ingen schysst vinterjacka idag och har ingen aning vad man ska ha på sig på halloween festen på fredag, Är trött och ska snart iväg och träna. Life is good sas :D Nej men blir att täppa igen gårdagens hål ikväll, även om man blir våldtagen av fru fortuna gång efter gång så är jag mer sugen på poker än någonsin så är bara att grinda ut det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongames support är ju definitionen av retards, eller så vare bara ett riktigt jävla stolpskott jag mailade med.

 

 

Skickade ett screnshoot på en räkning för att veriferia att det var jag osv. Räkningen skulle vara betalt "Sista betalningsdag 10-11-07" en riktigt klar och fin bild.

 

Idioten skickar tillbaka dagen senare, att jag inte ska skicka en 3 år gammal räkning, och skicka ny bilder på en " more recent utility bill, not older then 3 month" Inkompetenta jävla idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redkings, men spelar ingen roll i såna här fall, då sköter ongame department nånting alla skin tror jag

 

Spelar själv på betsafe som ligger på ongame och har aldrig haft något problem med dom. Tycker faktiskt att dem har den bästa och snabbaste supporten av alla klienter jag någonsin spelat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte dom skriver datum i samma ordning som oss så han ser det nog som att räkningen är från 10 november 07, borde väl gå att lösa om du bara skriver tillbaka och förklarar detta?

Mailat tillbaka och förklarat så till och med en jänkare borde fatta.

obv var det en tjej, de andra jag mailade med har då åtminstonde haft alla indianer i kanoten och varit väldigt förstående och hjälpande.

Men nu ber mig denna dam/tant/kärring att jag ska skicka ytterligare bilder på saker.

Flera olika kreditkort, (gamla, samt nuvarande), moneybookers printscreens, bilder på mitt pass, ny räkning.

 

För hoppas Vlad eller Gregory på redkings supporten svarar på mina mail, snackade med han i redkings chatten (via hemsidan ) och han verkade väldigt förstående och skulle personligen göra allting han kunde, samt skriva någon lapp. Så var väldigt positivt överraskad av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar själv på betsafe som ligger på ongame och har aldrig haft något problem med dom. Tycker faktiskt att dem har den bästa och snabbaste supporten av alla klienter jag någonsin spelat på.

 

Hela började med att jag degade in via swedbank E-kort. Är typ nånting som gör ett "randomized creditcard" Så du kan te.x dega in 10 om du väljer det, så är det giltigt i exakt 1 månad. Sen är det spårlöst försvunnet.

Nu ska jag printscreen på det E-kortet vilket är teoretiskt omöjligt. Samt mitt gamla kreditkort ( klippt och lämnat till banken ) Samt mitt nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela började med att jag degade in via swedbank E-kort. Är typ nånting som gör ett "randomized creditcard" Så du kan te.x dega in 10 om du väljer det, så är det giltigt i exakt 1 månad. Sen är det spårlöst försvunnet.

Nu ska jag printscreen på det E-kortet vilket är teoretiskt omöjligt. Samt mitt gamla kreditkort ( klippt och lämnat till banken ) Samt mitt nya.

 

Har också e-kort från swedbank som jag gjort insättning med. Frågade betsafe support och berättade samma situation som du har och då sa dom att jag jag skulle printscreena transaktionen från swedbank kontot. Bara ett par timmar senare hade dem verifierat och jag kunde ta ut pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också e-kort från swedbank som jag gjort insättning med. Frågade betsafe support och berättade samma situation som du har och då sa dom att jag jag skulle printscreena transaktionen från swedbank kontot. Bara ett par timmar senare hade dem verifierat och jag kunde ta ut pengarna.

 

Tack som fan :D

 

Det borde ju stå på kontoutdraget va?

Isåfall kan jag ju leta reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker i övrigt då; Spelat 21k händer på svenskaspel. Börjar dåligt men har spelat upp mig nu på slutet. Så har ett hyffsat pluss för nivån iaf.

 

 

Lyckades vinna HU kvalet till SM, så blev betydligt billigare att spela det. Får se hur det går imorgon. Ska även göra något sista tappert försök att kvala in till MAIN, kör alla kval imorgon skiter det sig så köper jag in direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...