Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SÅ JÄVLA LÖJLIGT, VIDRIGT SÅ JÄVLA LESS.

 

TORSKAR 2x 80/20 en 70/30 sen en flip så var man busted. Löjligt jävla motrigg man ska ha.

 

Skulle hellre sälja stjärt om jag visste hur det skulle sluta. Löjligt frusterad och less oturen. Back 4k för månaden och det har gått 21 timmar. SNYYGTTTTTTTTTTTTTTTt

 

 

ska bränna musmattan och gå på en promenad och ta fram mitt schizofrena jag och gnälla av mig. Sen ska jag inte sova förens jag är BE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SÅ JÄVLA LÖJLIGT, VIDRIGT SÅ JÄVLA LESS.

 

TORSKAR 2x 80/20 en 70/30 sen en flip så var man busted. Löjligt jävla motrigg man ska ha.

 

Skulle hellre sälja stjärt om jag visste hur det skulle sluta. Löjligt frusterad och less oturen. Back 4k för månaden och det har gått 21 timmar. SNYYGTTTTTTTTTTTTTTTt

 

 

ska bränna musmattan och gå på en promenad och ta fram mitt schizofrena jag och gnälla av mig. Sen ska jag inte sova förens jag är BE

 

hahaha ska precis göra samma sak!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

med risk för o låta löjligt oskön, men du kan vara den oskönaste personen på hela pf med ditt whine obvspeltorsk...

 

edit: sätt dig och lek med en varianssimulator så kommer du finna dig på toppen

 

+1 tyvärr... :cry:

 

aww, du tror inte jag själv är medveten om detta? Är sjukt whining och gnällig som person. Absolut inte bett om din åsikt.

Men nu när du bara var tvungen att häva ur dig det, kan jag inte mer än hålla med.

 

 

EDIT: sen döma någon som person efter vad man skriver på ett forum, ganska omoget serru

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart får du dra slutsater, samt tycka och tänka vad du vill. Men uppskattas om du kan hålla det för dig själv, sen om du verkligen vill skriva det okej;,, det accepterar jag.

Vet att jag är väldigt "whining" trots att det inte har gått dåligt i längden. Sen angående whinet, tkr det är väldigt oskönt själv när folk gnäller osv. Men ändå gör jag det gång på gång, det är en bit jag är väldigt dålig på och försöker förbättra. Dock utan resultat.

 

Whinet håller jag absolut med om, försöker sluta med det. Men att säga att jag är oskön som person det jag reagerade på.

 

Men nu ska vi inte diskutera detta.

 

Allt ok eller ?

 

 

EDIT: suck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...