Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej ty. Men typ VPIP SB och VPIP BB? 3bet%? Sen typ fold to 3bet, cbet osv?

 

Tack för input för övrigt :) verkar finnas sjukt mkt värde HU

 

Ja asså det varierar ju som sagt så mycket hela tiden mellan olika FI hur man ska spela. Men vpip sb 60-100. vpip bb 25-35. 3beta mellan 8-30. Foldar FI mot >80% 3-bet är det ju bara att 3-beta sönder han och foldar han aldrig mot 3-bets så får man tighta till osv. Börja med att c-beta väldigt många floppar från knappen ifall han checkar. Tills det att FI bevisat att du inte ska göra det kan du c-beta varje flopp. Kan ofta ta hem potten om han synar på floppen genom att beta igen på turn på ett bra "scarecard". Men som sagt sjukt svårt o skriva exakta siffror hu man ska spela, det handlar om att anpassa sig till FI. Har själv kört utan HUD de senaste två månaderna och funkat bra men inte optimalt är klart. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja asså det varierar ju som sagt så mycket hela tiden mellan olika FI hur man ska spela. Men vpip sb 60-100. vpip bb 25-35. 3beta mellan 8-30. Foldar FI mot >80% 3-bet är det ju bara att 3-beta sönder han och foldar han aldrig mot 3-bets så får man tighta till osv. Börja med att c-beta väldigt många floppar från knappen ifall han checkar. Tills det att FI bevisat att du inte ska göra det kan du c-beta varje flopp. Kan ofta ta hem potten om han synar på floppen genom att beta igen på turn på ett bra "scarecard". Men som sagt sjukt svårt o skriva exakta siffror hu man ska spela, det handlar om att anpassa sig till FI. Har själv kört utan HUD de senaste två månaderna och funkat bra men inte optimalt är klart. GL!

 

Tack så hemskt mkt :) GL du också =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i shoppen och handlade lite med mina VPP (onödigt kanske man bör spara dom ) ?

 

Blev en till skärm iaf, en bakiströja samt några tillbehör. Semiångra mig att jag .. inte tog ett xbox360

 

Om du kommer till Luleå nån gång så kan du få spela på mitt xbox 360! ;) Najs plusdag btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oroa dig inte. Har du inte gjort bort dig är alla pengar garanterat i säkerhet, då de generellt sett (hos de skinsen som inte har egen cashier) hålls hos ongame.'

 

Don't u worry, dra iväg ett mail och vänta ett gäng timmar bara.

 

Redkings det gäller, har absolut inte gjort någonting. Stod något om någon skum cashout. Men var jag som skulle casha ut och låna ut lite till hankie.

Men mailar allt jävla krux men verkar inte funka. Men verkar ha fått någon respons att dom skickat vidare det nånstans så är inte orolig än iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redkings det gäller, har absolut inte gjort någonting. Stod något om någon skum cashout. Men var jag som skulle casha ut och låna ut lite till hankie.

Men mailar allt jävla krux men verkar inte funka. Men verkar ha fått någon respons att dom skickat vidare det nånstans så är inte orolig än iaf :)

 

Säg som det var nu istället ditt troll ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg som det var nu istället ditt troll ;)

 

:( stavade suport istället för support Men är ändå ett jävla krux, kärringen i livesupporten verkar ju inkompetent och har ingen aning. Men verkar inte hända så mkt när jag mailar dom. Sen vadå "suspekt cashout"? skulle bara dumpa lite cash åt min minderåriga kamrat, vadå suspekt? (A) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får deg idag, inte lirat sen i torsdags typ så ska bli skojj. Ska skeppas ca 1k€ till prima och börja grinda på rätt rejält, måste grinda holdem också även fast det är rätt tråkigt jämfört med omaha men just nu orkar man inte med swingsen/har inte råd, får blanda in lite omaha då och då (: Ska först iväg på en liten shoppingrunda, riktigt fint att vara ledig på måndagar (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll firar vi, de senaste månadernas plussrush rejält :) Bjöd familj + nära och kära på middag på golden dragon ( lite finare restaurang ). Sen ikväll dricks det skumpa och rosevin när kära kristoffer fyller 20 år

 

GRATULERAR :D:D :-P :-P :-P

 

 

 

VAD GÖÖÖÖÖÖR VI, NU KÖÖÖÖÖÖÖR VI

 

Såg i min db att du också skulle vara på Challenge i lördags. Var du där under hockeyn? :).. Var där och åt och sänkte några pilsner innan vi drog på förferre och sen till Kalles :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol @ norrlänningar. alla känner alla, incest osv...

 

 

Std att lokala psykbruden som glider runt med tofflor shorts och linne året runt endast hade en plastkasse med hål i botten på sig idag, en som underdel och en som överdel, inte ens trosor idag. Hela bussen såg ju väldigt nöjda ut över att behöva se hennes gigantiska buske..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...