Soni Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Är kanske inte den första som sett det här, men vad är det här? Vet inte hur man klipper in ett videoklipp, om ni ursäktar. Citera
Soni Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 If missed, here's the countdown: http://www.chrisolaafson.com/ exciteeeeeeeed:D Citera
dandelion169 Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
najvik Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 It was in his teenage years that he started to settle into his quite outstanding physical presence, something he had always struggled with as a child. Chris, even at the tender age of 10, had frequently attracted the attention of older girls, sometimes in their 30’s and 40’s lol Citera
Amutu Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Chris Olaafson, born 14th February 1980, is a professional poker player originally from Stockholm in Sweden, but now permanently based in Las Vegas, Nevada. In his 12 year poker career he has accumulated a multi-million dollar fortune (some say as much as $30 million US, however neither Olaafson nor any other reliable source has ever confirmed this amount to be accurate) from playing in the highest stakes poker cash games and tournaments the world over, as well as the staking and sponsorship of other players. He is said to be the financial and emotional backbone of many of today’s household poker celebrities and spends much of his time coaching the superstars of tomorrow at his own top-secret poker ranch named ‘ForeverLand’. In late summer of 2010 he is set to release his free revolutionary poker training system, ‘Up Your Ante – The Revolutionary Poker Training System’ to the public via the Internet. http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Olaafson kul skämt lol . Hur orkar man fakea detta ? Nån verkar ha mindre vettigt att göra än jag som sitter här o skriver. Citera
bluffsyn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Finns de nån svensk med namnet olaafson ens Citera
flup Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Finns de nån svensk med namnet olaafson ens http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432 Efternamn * Det finns ingen person som har efternamnet Olaafson. Förnamn * Det finns ingen kvinna som har namnet Olaafson som förnamn. * Det finns ingen man som har namnet Olaafson som förnamn. Citera
bluffsyn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 on another note när den där jävliqa griskosssan annette säger so sick efter hon gjort ett ferna spel så spyr jag. Ord är överflödiga Citera
Akumila Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Finns de nån svensk med namnet olaafson ens Än mindre Olaaf Olaafson (hans påstådda farsa). Citera
Nice Hand GG Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Länkbete ut över det vanliga Jag älskar det! Bästa är nog ändå filmen... "Phil Ivey is his bitch, thats it." Wiki: His early childhood was punctuated by trips on his father’s boat to the outer-lying Swedish islands and the consumption of hard liquor and snus. Chris, even at the tender age of 10, had frequently attracted the attention of older girls, sometimes in their 30’s and 40’s. This information was leaked by Charlie Peoples, an editor at the project’s post-production house One Dog Two Dicks Ltd. Peoples has since been fired from the company. He would eat and sometimes sleep at his desk after marathon sessions playing Doom and would frequently urinate using an empty two-litre Coke bottle he had taped to his penis. Edit: Helt jävla guld Edit2: Inte guld... Bara sjukt. Citera
Cyntax Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Men det finns 53 st som heter Olafsson och 2 st Olafson. (Ratsit) Kul. Citera
Soni Postad 13 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Får svar på frågorna snart'rååå, hoppas jag Citera
Soni Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Så satt jag här likt en idiot i väntan på 12 slaget. Då poppar en ruta upp där det stod "Launching today" Booooo. Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Hahah nu är den online, Men WTF ? vafan är detta Jag förstår inte syftet! Missar jag något ? Citera
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Gissar på att snubben ifråga ska coacha spelare? För att han är "bäst i världen". Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Gissar på att snubben ifråga ska coacha spelare? För att han är "bäst i världen". Alltså det är ju något sorts skämt. Ska bli kul å så vad poängen är ! Citera
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Alltså det är ju något sorts skämt. Ska bli kul å så vad poängen är ! Ja verkligen, han ska tydligen vara mannen bakom många stora namn.. Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Och produktionen ägs av pokerstars. Jag undrar sååå vad syftet kan vara Och vart får du det ifrån ? länk ? källa ? Citera
#LOUDmouth# Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Fan, det var ju riktigt kul tills man såg den senaste videon. Dom kunde väl i.a.f. anlitat en halvhyffsad skådis. Men fan vad jag känner igen liraren /#LOUDmouth# Citera
bjoelle Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL MARRRRKKKKKEEEETTTTTIIIINNNGGGG!!!!!!! Nice som fan. Nuff said. Citera
Recommended Posts