rezziq Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Jag måste bygga min bankrulle och tänkte jaga bonusar. Jag är ute efter en pokerbonus där man verkligen får pengarna snabbt och enkelt. Jag vill alltså inte spela i timmar för att få lite bonuspengar itaget, ni vet vad jag menar. Citera
kingfour Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 I sådana fall skulle jag rekommendera Pokerforums erbjudande hos Titan. Sätt in 100 dollar och vips har du 200 dollar att spela med och får dessutom en bonus som tickar in på kontot på det gamla tråkiga viset ju mer du spelar. Spelar man lågt tar det ett tag innan man kan ta ut pengarna men det kan det nog vara värt i början av pokerkarriären... Citera
rezziq Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2010 I sådana fall skulle jag rekommendera Pokerforums erbjudande hos Titan. Sätt in 100 dollar och vips har du 200 dollar att spela med och får dessutom en bonus som tickar in på kontot på det gamla tråkiga viset ju mer du spelar. Spelar man lågt tar det ett tag innan man kan ta ut pengarna men det kan det nog vara värt i början av pokerkarriären... tackar!, men hur kommer man åt erbjudandet? Citera
WBoit Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 tackar!, men hur kommer man åt erbjudandet? Bör väl gå att hitta på typ startsidan, pokerforum.nu Citera
fiddegogogo Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 http://www.poker.se/poker-bonus/ Citera
Existing-user Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 I sådana fall skulle jag rekommendera Pokerforums erbjudande hos Titan. Sätt in 100 dollar och vips har du 200 dollar att spela med och får dessutom en bonus som tickar in på kontot på det gamla tråkiga viset ju mer du spelar. Spelar man lågt tar det ett tag innan man kan ta ut pengarna men det kan det nog vara värt i början av pokerkarriären... Hur mycket måste man raka för att ta ut pengarna? Citera
Bojan1337 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 är de bara på titan poker man kan få en sån direktbonus? Citera
Recommended Posts