Gå till innehåll

Any two...


Mohican

Recommended Posts

Nu kommer jag förmodligen att avslöja mitt nick för några på SvS, men skit samma, detta måste berättas. Jag låg rätt så bra till på "Skalpen" ikväll (Igår?) när jag förlorade en större pott o blev så pass crippled att jag var tvungen o säja "any two next time" i chatten. Jag hade "tur", fick AQ, gick all in, men vad hjälpte det när fi hade 22 och vann. Så säjer han: Any two?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kommer jag förmodligen att avslöja mitt nick för några på SvS, men skit samma, detta måste berättas. Jag låg rätt så bra till på "Skalpen" ikväll (Igår?) när jag förlorade en större pott o blev så pass crippled att jag var tvungen o säja "any two next time" i chatten. Jag hade "tur", fick AQ, gick all in, men vad hjälpte det när fi hade 22 och vann. Så säjer han: Any two?:mrgreen:

Varför blev du tvingad att säga så?

 

Edit: Känns skumt detta, tror inte att det gick till såhär. Kan du lägga upp HHs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i kronologisk ordning.

1) Bluffsyn: Du fattade direkt, tack.

2) Nr 1; Gå o lägg dej

3)Reaperboy: Gå o läs Kalle Anka

4)litch: Bra sagt, förmodligen har du föstått.

5)DrRoland: Faan, jag trodde att du var en pokerteoriker. Detta är ju under din nivå......Eller...?

6)SaintBjorn : Visst... jag har heller aldrig tagit en björn bakifrån.

7) Nidson: På dom flesta andra pokersajterna är det förbjudet att chatta på annat än engelska, på svenska spel säjer du vad du vill (om du kan)

8)Steel: Jag var inte alls tvingad att säga så. Försökte bara förvirra motståndarna, vilket obv misslyckades. ( POKER IS STILL POKER)

PS: Vet inte hur man gör angående HH, kan du hjälpa mej?

9)Macc: Så det var du

10)KungKroon: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

11) hawq: :Vem faan e Jim Baas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7) Nidson: På dom flesta andra pokersajterna är det förbjudet att chatta på annat än engelska, på svenska spel säjer du vad du vill (om du kan)

 

Nehej du. Bara svenska är tillåtet på SvS. Sen att ingen bryr sig är en annan sak. Skulle kunna ge dig länken, men orkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nehej du. Bara svenska är tillåtet på SvS. Sen att ingen bryr sig är en annan sak. Skulle kunna ge dig länken, men orkar inte.

 

Ok, this was something I didn't know, nästa gång hablamos espanol.

O vi kan ta det pa russki eller finska vodka poika ...Sawatdeee Krap!

 

Parliamo Italiano

 

PS: Ich kann nicht Deutch sprehen aber ich kan "Kalimera" (grekiska för god morgon) sagen.

PPS: Obrigado (tack på portugisiska)

PPPS: And now get the fkk off my ass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...