Mohican Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Nu kommer jag förmodligen att avslöja mitt nick för några på SvS, men skit samma, detta måste berättas. Jag låg rätt så bra till på "Skalpen" ikväll (Igår?) när jag förlorade en större pott o blev så pass crippled att jag var tvungen o säja "any two next time" i chatten. Jag hade "tur", fick AQ, gick all in, men vad hjälpte det när fi hade 22 och vann. Så säjer han: Any two? Citera
bluffsyn Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Du måste skratta fortfarande. Citera
litch Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Sjukaste jag hört, det kan fan inte va sant. Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Passar ju inte precis under pokerteori, flyttar tråden till Poker OT. Citera
Steel Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Nu kommer jag förmodligen att avslöja mitt nick för några på SvS, men skit samma, detta måste berättas. Jag låg rätt så bra till på "Skalpen" ikväll (Igår?) när jag förlorade en större pott o blev så pass crippled att jag var tvungen o säja "any two next time" i chatten. Jag hade "tur", fick AQ, gick all in, men vad hjälpte det när fi hade 22 och vann. Så säjer han: Any two? Varför blev du tvingad att säga så? Edit: Känns skumt detta, tror inte att det gick till såhär. Kan du lägga upp HHs? Citera
Mohican Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 säGer Hah, I remember that, så du var med på bordet? Kan du, please, bevisa/bekräfta att jag talar sanning. Tyvärr minns jag inte vem jag sa sä...GER till. Kanske var det du. Var det du som vann potten också? Citera
Penils Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 får man prata engelska på SvS No. Citera
hawg Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Någon borde informera Jim Baas om vad som har hänt! Citera
Mohican Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 i kronologisk ordning. 1) Bluffsyn: Du fattade direkt, tack. 2) Nr 1; Gå o lägg dej 3)Reaperboy: Gå o läs Kalle Anka 4)litch: Bra sagt, förmodligen har du föstått. 5)DrRoland: Faan, jag trodde att du var en pokerteoriker. Detta är ju under din nivå......Eller...? 6)SaintBjorn : Visst... jag har heller aldrig tagit en björn bakifrån. 7) Nidson: På dom flesta andra pokersajterna är det förbjudet att chatta på annat än engelska, på svenska spel säjer du vad du vill (om du kan) 8)Steel: Jag var inte alls tvingad att säga så. Försökte bara förvirra motståndarna, vilket obv misslyckades. ( POKER IS STILL POKER) PS: Vet inte hur man gör angående HH, kan du hjälpa mej? 9)Macc: Så det var du 10)KungKroon: :mrgreen: :mrgreen: 11) hawq: :Vem faan e Jim Baas? Citera
Jennez Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 5)DrRoland: Faan, jag trodde att du var en pokerteoriker. Detta är ju under din nivå......Eller...? Kan bara hålla med. Citera
Penils Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 7) Nidson: På dom flesta andra pokersajterna är det förbjudet att chatta på annat än engelska, på svenska spel säjer du vad du vill (om du kan) Nehej du. Bara svenska är tillåtet på SvS. Sen att ingen bryr sig är en annan sak. Skulle kunna ge dig länken, men orkar inte. Citera
Mohican Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Nehej du. Bara svenska är tillåtet på SvS. Sen att ingen bryr sig är en annan sak. Skulle kunna ge dig länken, men orkar inte. Ok, this was something I didn't know, nästa gång hablamos espanol. O vi kan ta det pa russki eller finska vodka poika ...Sawatdeee Krap! Parliamo Italiano PS: Ich kann nicht Deutch sprehen aber ich kan "Kalimera" (grekiska för god morgon) sagen. PPS: Obrigado (tack på portugisiska) PPPS: And now get the fkk off my ass. Citera
Recommended Posts