danwan Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Att välja rätt bord (table selection), är ju otroligt viktigt för att optimera vinsterna i Texas Holdem Poker. Jag undrar om det finns någon sida, eller program som visar hur många spelare som är online på olika niåvåer på olika pokernätverk, just nu (i realtid eller med en viss fördröjning). Känns som att det skulle vara optimalt att spela på flera nätverk och välja att spela på den sida som för tillfället har flest spelare/ lösast spel för stunden. Några ideer/funderingar/tips om detta? Citera
dandelion169 Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 http://www.pokerscout.com Citera
Fredron Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Efter 20 händer bör du ha stats och ser ifall det är ett bra bord eller inte. markera fiskarna etc. Jag lirar på Full tilt och sätter färger på alla regs så då kan jag se vid lobbyn direkt om det finns några bra bord eller inte. Citera
Recommended Posts