Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mest för 100metersfinalen med Bolt och Gay.

En långsideplats vid 100metersbanan är ju ett krav? Har nån koll på det där? Jag har aldrig varit på friidrott live och glott men däremot lagt ett par 100h på tv. Har sneglat på blocket och det finns lite tickets..

A 1100 kr

B 995 kr

Jag skulle ju också kunna dra upp och stå utanför och handla blijett. Är det en bra plan kanske? Är inget världskrig om jag inte får någon biljett ändå. Ska hasta iväg med ett tåg från stationen typ 22:30 men de lär ju springa hyffsat nära utsatt tid. =)

SSD.SE.DN-Galan2.png

Postad
Mest för 100metersfinalen med Bolt och Gay.

En långsideplats vid 100metersbanan är ju ett krav? Har nån koll på det där? Jag har aldrig varit på friidrott live och glott men däremot lagt ett par 100h på tv. Har sneglat på blocket och det finns lite tickets..

A 1100 kr

B 995 kr

Jag skulle ju också kunna dra upp och stå utanför och handla blijett. Är det en bra plan kanske? Är inget världskrig om jag inte får någon biljett ändå. Ska hasta iväg med ett tåg från stationen typ 22:30 men de lär ju springa hyffsat nära utsatt tid. =)

SSD.SE.DN-Galan2.png

Både platserna på A och B kommer du se bra ifrån. Vill minnas att Ticnet hade något som kallades Usain Bolt-paketet som innehöll platser på bl.a. A och B. Så tror du kommer se bra från båda dessa sektioner. Skulle köra på B dock för att inte riskera att hamna bakom mållinjen.