Gå till innehåll

Kontor i Skövde?


Skullan

Recommended Posts

Jag lirar 2/4 3/6 € endast NL Texas hold'em 6max.

Går ju såklart dela kontor fast man inte lirar på samma nivå eller speltyp men det är ju en fördel om man gör det.

 

Vilka nivåer lirar du själv om du är intresserad?

Ah så de finns lite grinders här i skövde ändå :) Har du kollat upp kontor eller hör du bara om intresse först ? Låter mkt intressant då jag inte har några grindpolare atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah så de finns lite grinders här i skövde ändå :) Har du kollat upp kontor eller hör du bara om intresse först ? Låter mkt intressant då jag inte har några grindpolare atm.

 

Ja det verkar så :-) Nej jag kollar bara intresse, har väl inte riktigt bestämt mig var jag ska lira i höst men om det går att fixa i Skövde vore det nice.

 

De som är intresserade kan ju skriva msn eller skype här eller i PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i Falköping så det måste vara hyffsat centralt om det ska kunna gå för mig.

 

Jävligt dålig på att få in händer annars så skulle nog kunna vara nyttigt, bara 17 min med tåg till skövde med.=)

 

Jo centralt vore väl det bästa men jag har ingen aningen om hur svårt det är att få tag på lägenheter i Skövde?

Vi kan väl alla kolla om vi hittar något bra ställe och skriva det vi hittar här.

 

Hur mycket är ni villiga att betala i månaden ung?

Jag skulle nog kunna betala ganska mycket eftersom det antagligen är bra +EV med kontor.:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här verkar finnas en del: http://www.projektplanering.com/lediga/lediga.asp

 

Hm jag vet inte vad det kostar att hyra kontor riktigt, men upp till 1500 kanske.

Jag kommer ju få köpa tåg kort också..^^

 

Den sidan verkar ju bra! Om vi är 3 personer så räcker väl 10 m2?

Får man hyra kontor med anledningen att spela poker eller måste man ha ett företag typ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...