Gå till innehåll

$1000 added Exklusiv William Hill turnering.


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu på söndag den 8 augusti kör vi tilsammans med William Hill en exklusiv medlemsturnering med $1000 added i potten.

 

Det kommer även vara en $50 bounty på crappy (nick, Crappyc) här från forumet.

 

Namn: PF1000

Datum: 08.08.10

Tid (GMT): 19.00 (lobby time) 20.00 svensk tid

Rebus: vadärduomdukommerförstimål

Inköp: $5 + $0.5

Adderat värde: $1000 i biljetter + alla inköp i vanlig utbetalningsstruktur

Min antal spelare: 25

 

Priser:

1st 35,000 GTD Highroller Freezout $530.00

2nd Irish Winter Festival A $180.00

3rd Friday $60,000 Guaranteed $109.00

4th $25,000 GP Rebuy $60.00

5th $25,000 GP Rebuy $60.00

6th $25,000 GP Rebuy $60.00

 

För er som inte har ett William Hill konto kan ni skapa ett HÄR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som min femtonårige son skulle uttryckt det.

SERIÖST? Bara $50 för mitt huvud? :mrgreen:

 

Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! :mrgreen:

 

Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt :shock: På fullt allvar! :roll:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turren ligger uppe i lobbyn.

 

Det är inte freeroll utan $5 + $0.5 buy in.

 

Notera att denna turnering inte finns tillgänglig på William Hill Poker Club

Om det står Club med i William Hill loggan på din klient betyder det att du är på fel plats.

 

Ladda då ner William Hill Poker här!

 

Skulle du sedan ha problem att logga in med ditt gamla Club konto så måste du kontakta kundtjänst och be om hjälp att flytta över ditt konto från gamla club klienten till William Hill Poker. Ring in gratis på: 00 800 3551 3551. Eller prova Live Chat i lobbyn.

 

Detta gäller enbart spelare som reggat sig under 2009 på gamla "Club" klienten så de flesta av er bör ej ha problem.

 

 

Välkomna!

Reppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! :mrgreen:

 

Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt :shock: På fullt allvar! :roll:

 

/#LOUDmouth#

 

Nästa gång kan vi sätta $530.00 token på Crappy som comp. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! :mrgreen:

 

Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt :shock: På fullt allvar! :roll:

 

/#LOUDmouth#

 

Hmmm, Lite osäker på vad du försöker påskina här?

 

Att jag spelar som en påse nötter, det är omedelbar ban på det. Även om det råkar vara sant :mrgreen:

 

Fotfilen är den begagnad?

 

Nåja, om du slår ut mig, skickar du nötterna till mig som tröst då?

Filen kan du få behålla :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, Lite osäker på vad du försöker påskina här?

 

Att jag spelar som en påse nötter, det är omedelbar ban på det. Även om det råkar vara sant :mrgreen:

 

Fotfilen är den begagnad?

 

Nåja, om du slår ut mig, skickar du nötterna till mig som tröst då?

Filen kan du få behålla :mrgreen:

 

I ärlighetens namn så är jag lite osäker. Kväll, påverkad etc. Kan vara att jag bara försökte vara lite lustig eller så ........... :rolleyes:

 

Fotfilen är ny!

 

Eftersom jag förmodligen jinxat mig själv genom att moppsa mot en överstekucku så är det säkert jag som åker först :-(

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF

Loud nu ligger du illa till, fram med nicket på WH jag ska jaga dig till ruinens brant

Först hävda att jag spelar som en påse nötter, vilket jag med viss tvekan kan ta eftersom det är sant:oops:

Men "överstekucku" :shock: När alla vet att det är Dev, eller Juggs, eller Valter, eller Björnen eller........Jaja inte är det jag iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF

Loud nu ligger du illa till, fram med nicket på WH jag ska jaga dig till ruinens brant

Först hävda att jag spelar som en påse nötter, vilket jag med viss tvekan kan ta eftersom det är sant:oops:

Men "överstekucku" :shock: När alla vet att det är Dev, eller Juggs, eller Valter, eller Björnen eller........Jaja inte är det jag iaf :mrgreen:

 

Nu när du lyckats skrämma mig vill jag sträcka ut armarna och ....... eeeeh ....... kjamis gubben, kjamis ;-) Mitt nick är förövrigt en skitsak :roll:

 

Du ser lätt vem som är mouth, han avslutar varje fold/call/raise med att skriva "/#LOUDmouth#" i chatten.

 

:oops: Faktiskt inte men jag skulle kanske testa det, jag som alltid är så tyst i chatten 8-)

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...