Partneransvarig Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Nu har du chansen att kamma hem rockstjärnan Dregens egna gitarr, en Epiphone från Gibson! Den 12:e augusti klockan 20:00 spelas en turnering på 24H Poker där vinnaren tar hem den fina trofén som är värd omkring 10 000 SEK! Gitarren är självklart signerad av Dregen. Dessutom finns som vanligt en bounty på €100 för den som slår ut Dregen ur turneringen. Namn: Win Dregen´s Guitar Tid: 12:e augusti kl 20:00 Buyin: €5 Denna turnering är låst till norden. Ni som inte har konto hos 24hPoker kan skapa det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Jag och min brorsa tänkte båda denna turnering. Är det tillåtet att spela flera under samma internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Epiphone från gibson? Är inte epiphone ett märke som gör billiga gibson-kopior? eller är jag ute o cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 5 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Det är inget lösen på denna turnering men den är låst till norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Jag vill hemskt gärna slå ut den däringa omogna, ovårdade, mediahorande slusken som inte kan spela poker. Så blir det alltså någon bounty på Crappy i denna turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Jag och min brorsa tänkte båda denna turnering. Är det tillåtet att spela flera under samma internet? Då det är två olika konton som två olika personer har skapat så är det ingenting rent tekniskt som säger att ni inte kan göra det men det finns vissa regler och restriktioner som jag ber er läsa innan ni spelar. Läs fjärde sektionen i terms and conditions så finns där vissa regler. Användarvillkor 4. Spelare från samma hushåll får inte spela på samma real money bord eller 1 bords turneringar. 6. Poker är ett individuellt spel där spelare spelar för deras egen vinning. Alla typer av samarbeten eller spel tillsammans är strängeligen förbjudet. 9. Det är strängt förbjudet att ge information om din hand innan potten är färdigspelad genom att kommunicera med andra spelare. Så rent teoretiskt vore det inget problem att spela flerbords turneringar från samma hushåll med det får inte finnas något spår av samarbete i spelandet. Hoppas du fick svar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grävlis Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Om man skulle råka vinna, kan man välja att få gitarren utan autograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Om man skulle råka vinna, kan man välja att få gitarren utan autograf? Tror den redan är signerad och det är lite av hela grejen med priset. Det gör den unik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Är det någon som vill köpa den gitarren egentligen? Har den något värde på blocket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ak_sir Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Om man skulle råka vinna, kan man välja att få gitarren utan autograf? HAHAHAHA DEN VA BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 du som vann, vill du sälja? pma mig tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts