Gå till innehåll

Betsson turnering med 3 tickets till LIVE events qualifiers till GSOP


Partneransvarig

Recommended Posts

På torsdag den 5 augusti kl 20:00 kör Betsson en medlemsturnering med 3 kvalbiljetter till GSOP LIVE i potten.

 

Namn: Poker.se GSOP live kval

Tid: Torsdag den 5 augusti kl 20:00 svensk tid

Lösen: psegsop

Buyin: $5+0,5

 

Denna turnering är låst till Norden.

 

Mer information om GSOP hittar ni Här

 

För er som behöver skapa ett konto hos Betsson gör detta Här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den länken säger inte mycket. Den här här bättre.

Jag överväger att spela.

 

Om man klonkar i main-satelliten sen ... vilken av turneringarna får man spela? Får man välja? Hur funkar det?

 

Om du klonkar i den satellite du väljer att spela så kommer du vinna en biljett till det event som satelliten gäller för. All event har sina egna satelliter.

 

Härligt att höra att du är taggad och må floppen vara med dig hehe

 

/Betsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggat, solklart val för mig att spela den här, behöver fler 320 biljetter hur som helst. Tack betsson

 

 

He he, här var vi självsäkra.

 

Ge mig ditt nick så sätter jag $20 bounty på dig i kvällens turre!

Lite motstånd måste du få.

 

moohaaaa

 

LAGT TILL : Jag behöver poker username för spelaren ovan för att sätta $20 som bounty...

 

 

 

/Betsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa förresten inte SM kvalet idag. Det har vart helt ok värde tidigare dagar denna vecka....

 

Måndag - 2 spelare

Tisdag - 5 spelare

Onsdag - 5 spelare

 

 

Det är en $11 turre som garanterar $120 ticket till veckofinalen där ett €1100 säte ligger garanterat!

 

Vem lyckas plocka både SM och GSOP live???

 

 

/Betsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går utmärkt och man ligger konstant i täten. Bluffat bort lite chips men ändå 6/16 eller något sånt. Plockar upp 99 och en rätt tight spelare raisar och jag nöjer mig med call på sb. Kommer QT9 och checkar. Andra spelaren betar och jag går all-in. Han har marginellt större stack än mig. Naturligtvis har han KT och man lyckas inte träffa kåken och är utslagen. Vinst i den potten och man hade haft väldigt goda möjligheter att ta en av de tre biljetterna ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du klonkar i den satellite du väljer att spela så kommer du vinna en biljett till det event som satelliten gäller för. All event har sina egna satelliter.

 

Härligt att höra att du är taggad och må floppen vara med dig hehe

 

/Betsson

Så taggad var jag inte. Somnade på soffan framför tv'n istället. :roll:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går utmärkt och man ligger konstant i täten. Bluffat bort lite chips men ändå 6/16 eller något sånt. Plockar upp 99 och en rätt tight spelare raisar och jag nöjer mig med call på sb. Kommer QT9 och checkar. Andra spelaren betar och jag går all-in. Han har marginellt större stack än mig. Naturligtvis har han KT och man lyckas inte träffa kåken och är utslagen. Vinst i den potten och man hade haft väldigt goda möjligheter att ta en av de tre biljetterna ...

 

 

Osis Fredde!

 

Det endag jag kan säga för att muntra upp en smula är att vi kommer köra liknande grejer inom snar framtid igen =)

 

 

/Betsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...