BigMeech Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Hej, För ett tag sedan försökte jag sätta in deg på ftp utan att lyckas. Kontaktade supporten och frågade varför de spärrade mina insättningar och deras svar var att de inte spärrar mina insättningar. Sen idag försökte jag med minimum insättningen 10$ utan någon framgång heller? Har aldrig haft problem med att skicka över deg från olika nätverk (EU) tidigare? Så vart kan felet vara? Citera
Sideshow Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Vad använder du för depostionssätt? Citera
petla Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Om du använder Visa-kort måste ordna kortet så det blir Verified by Visa funkade för mig. Citera
BigMeech Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Om du använder Visa-kort måste ordna kortet så det blir Verified by Visa funkade för mig. Jag har redan fixat detta då jag var tvungen att fixa det när jag satte in på ipoker. Några andra förslag på vad det kan va? EDIT: har fått svar. Kan stänga tråden! Citera
Orangutango Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Jag har redan fixat detta då jag var tvungen att fixa det när jag satte in på ipoker. Några andra förslag på vad det kan va? EDIT: har fått svar. Kan stänga tråden! Berätta för oss andra istället. Vad fick du för svar? Citera
LionVice Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 använd ewire som betalningsätt. det funkar Citera
Recommended Posts