Gå till innehåll

Linköpings grabbar siktar mot stjärnorna


Rolex88

Recommended Posts

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade inte tänkt börja spela seriöst förrens skolans start då jag får mitt csn.

Men la in 50$ på everest för att känna spelet och slaska lite, hade aldrig trott att jag skulle vinna en rulle idag:-D

 

Hade 23 dollar kvar satte mig precis för 3-4 timmar sen spelade en 10dollar turnering och kom 1a, +320, vann 46kebab nice för en dag hoho:mrgreen:

 

Så imorgon kan jag börja spela cashgames.

 

Startrulle: 333$

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade inte tänkt börja spela seriöst förrens skolans start då jag får mitt csn.

Men la in 50$ på everest för att känna spelet och slaska lite, hade aldrig trott att jag skulle vinna en rulle idag:-D

 

Hade 23 dollar kvar satte mig precis för 3-4 timmar sen spelade en 10dollar turnering och kom 1a, +320, vann 46kebab nice för en dag hoho:mrgreen:

 

Så imorgon kan jag börja spela cashgames.

 

Startrulle: 333$

 

Ciao!

 

Grattis, bra start!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde första rundan upp 9st $16 och plockar 6 itm och har pluss på SNG på $99 dollar och kände då för o regga mer så regga nog närmare 20st. Klara ej av att spela så många insåg ja och det gjorde mycket sitouts med mera. Det gjorde att alla edge försvann och alla pengar åt helvete. SNG sessionen slutade -$24 dollar pga av det.

 

TOTALT

-$53

 

JULI

29/7

Session 1 +$37.02 på 289 händer

 

31/7

Session 1 +$30.52

Session 2 +$21.02

 

AUGUSTI

1/8

Session 1 +$34.46

Session 2 -$151.75

Session 3 -$24 (SNG)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde första rundan upp 9st $16 och plockar 6 itm och har pluss på SNG på $99 dollar och kände då för o regga mer så regga nog närmare 20st. Klara ej av att spela så många insåg ja och det gjorde mycket sitouts med mera. Det gjorde att alla edge försvann och alla pengar åt helvete. SNG sessionen slutade -$24 dollar pga av det.

 

TOTALT

-$53

 

JULI

29/7

Session 1 +$37.02 på 289 händer

 

31/7

Session 1 +$30.52

Session 2 +$21.02

 

AUGUSTI

1/8

Session 1 +$34.46

Session 2 -$151.75

Session 3 -$24 (SNG)

 

 

Pontan du e galen:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, låter som ni är lite ivriga! Ta det lungt!!

1 inköp + om dagen och ni rullar ko lungt! sen att ni går minus 2 ibland å + 2 ibland, dem dagarna har man..

Tilt ska inte få finnas!

 

ny vecka nu, Lycka till bois!

 

Ah du har rätt fan, vi e ivriga höns i ett hönshus och huset är slaktarn med kniven 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...