AceAce Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Hejsan gott folk! Undrar om det är någon som köpt Leak Buster till holdemmanager. Om det finns någon som gjort de så ge gärna en liten kort recension eller mening om vad ni tycker om det. Var det värt pengarna? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Lägg pengarna på tablescanner istället. Om inte pengar spelar någon roll så köp bägge:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceAce Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Lägg pengarna på tablescanner istället. Om inte pengar spelar någon roll så köp bägge:mrgreen: Jo hade bara tänkt köpa en. Men leak buster hjälper väl en med att reparera sina läckor i spelet? Och tablescanner väljer väl bara bord åt en. Känns ju som leak buster ger med i längden. Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Ja och nej(utan att känna till programmen). Mot de spelare du hittar med table scanner(?) kan dina "läckor" tom vara en fördel då de knappast är kapabla att identifiera dessa. något mer du vill ha färdigtänkt? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceAce Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Ja och nej(utan att känna till programmen). Mot de spelare du hittar med table scanner(?) kan dina "läckor" tom vara en fördel då de knappast är kapabla att identifiera dessa. något mer du vill ha färdigtänkt? mvh Har du helt rätt i. Men jag känner också att jag vill utvecklas mer som spelare och inte bara utnyttja fiskarna. Visst ska man försöka spela mot dom men vill hellre tjäna lite mindre just nu och försöka bli en bättre pokerspelare än att hitta alla fiskar. Kanske låter helt galet att inte vilja dra in massa pengar, men för mig betyder poker att utvecklas och bli bättre. Pengarna är bara en bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoolo Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Någon som använt table scanner, bra eller anus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts