ParvelX Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Jag håller på att planera för en utlandsvistelse under den fruktade vintern. Tankarna har varit i Thailand, Malaysia och på Bali men jag kan inte bestämma mig. Enda kraven är väl egentligen hyffsat billiga levnadskostnader, sol, behaglig temperatur och boende med tillgång till internet. Tips på land, orter, specifika villor/hotell mottages med glädje. Citera
ParvelX Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 Kom igen nu, någon måste ju veta något? Ehh? Citera
Gaston116 Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Bali är billigt men kan vara svårt o hitta bra internet, det är betydligt lättare i thai och malaysia. Men om du bara ska spela poker så funkar deras 3g kort. mitt tips är att prova alla tre, kostar inte spec mycket o flyga imellan, typ 700 kr. Har du mer frågor eller behöver hjälp med något kan du dra iväg ett pm, var i alla tre länder precis och har varit i malaysia ca 10 ggr och bali 3 ggr Citera
Recommended Posts