simon1583 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Kan två personer med samma IP-nummer spela samma MTT. Kan två personer rentav spela samma SnG? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 0770-11 11 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 SNG: Nej Mtt: Har från supporten för senast ett halvårsen fått svaret JA, huruvida detta gäller idag vågar jag inte svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sickpot Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Svar : Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 "Om ni inte kan se varandras datorskärmar är det tillåtet" vill jag minnas någon fått som svar av svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Låter som en väl genomtänkt regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Kommer ihåg för några år sedan hade de typ fyra terminaler uppställda bredvid varandra på Cosmopol där man kunde/skulle spela på svenska spels poker, hehe genomtänk verkar inte vara Svenskaspels favoritgren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Truebluff Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 SNG: NejMtt: Har från supporten för senast ett halvårsen fått svaret JA, huruvida detta gäller idag vågar jag inte svara på. hur blir det om de med samma IP kommer till finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 hur blir det om de med samma IP kommer till finalbordet? Precis! Roligt att bli diskad om båda klonkar finalbordet för man spelat på samma IP. Har haft samma funderingar, när man suttit och grindat med några polare och funderat på att lira samma MTT, men inte blitt av med tanke på risken att bli diskad om det går bra för flera av oss. Ett alternativ är väll att man kör via olika proxys eller VPNs, så alla får olika IP även om man sitter på samma anslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Att köra via proxies behöver inte nödvändigtvis hjälpa. Tänk på att klienten är deras programvara, de kan alltså känna till till lokala ip-adress. Mobilt bredband är väl lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 MTTs går bra. Har suttit två stycken på samma finalbord och t.o.m. gjort en fold som kunnat ses som väldigt tveksam men staten hörde inte av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Det går av egen erfarenhet jättebra att spela samma cashgamebord från samma IP iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 MTTs går bra. Har suttit två stycken på samma finalbord och t.o.m. gjort en fold som kunnat ses som väldigt tveksam men staten hörde inte av sig. Det går av egen erfarenhet jättebra att spela samma cashgamebord från samma IP iaf S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Det går av egen erfarenhet jättebra att spela samma cashgamebord från samma IP iaf Går det än? Vet att ett gäng killar på en utbildning jag gick för ett antal år sen satt i en datorsal 5pers på samma 10manna. Hände då ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vilket högt förtroende ni har för svenska (spel) staten. Men kanske bara är jag som tror orealistiskt lite på dem? Skulle inte tro de är kompetenta att ha någon säkerhet alls. Jag är osäker på om de ens har kunskapen att banna colluders om man rapporterar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vilket högt förtroende ni har för svenska (spel) staten.Men kanske bara är jag som tror orealistiskt lite på dem? Skulle inte tro de är kompetenta att ha någon säkerhet alls. Jag är osäker på om de ens har kunskapen att banna colluders om man rapporterar dem? Nog upplever iaf jag att det förekommer extremt mycket colludande på svs jämfört med andra sidor. Förlusterna tas ju av de drabbade spelarna så svs verkar ju skita i problemet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PalleBalle87 Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Sngs:no MTTs:Fick ett halvluddigt svar av supporten för nåt halvår sen att om den är antal deltagare<100 kan det bli trubbel om nån klagar. Tvek om nån kollar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Nog upplever iaf jag att det förekommer extremt mycket colludande på svs jämfört med andra sidor. Förlusterna tas ju av de drabbade spelarna så svs verkar ju skita i problemet också. Brukar låta så när man är en förlorande spelare (Y). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Brukar låta så när man är en förlorande spelare (Y). LOL. Möjligheten att spela på samma bord från samma ip lär du inte hitta på många seriösa sidor och det är knappast så många fler än fuskare som gillar möjligheten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts