plush Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Det verkar som om man blir utloggad från PF.nu på nolltid om man inte skriver. Mycket snabbare än de flesta webbmail/banker. SÅ höga krav på säkerhet kan det knappast vara på forumet? Förläng tiden det går innan man loggas ut, tycker jag. Så slipper man logga in om och om igen. Citera
devalanteriel Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Browser/OS? Jag loggas inte ut även om jag inte varit inloggad på en vecka... Citera
plush Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2010 Browser/OS? Jag loggas inte ut även om jag inte varit inloggad på en vecka... Skumt! Jag loggas inte ut från andra forum/inloggningar (annat än efter lång tid), så jag tog för givet att det var en inställningsfråga hos er. Men då verkar det inte så, nej. Kör WinXP och FF 3.6.6. Citera
Crappy Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Jag har faktiskt samma problem. Firefox och Win7 för min del Citera
Joeduck Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Jag loggas inte ut när jag använder Opera. Däremot när jag använder Firefox. Ett annat störigt problem är att det "nya inlägg" funktionen slutat fungera, har testat att radera kakorna utan succes. *edit: rättare sagt så fungerade det till hälften förut om jag gick in på: http://pokerforum.nu/forum/search.php?do=getnew Dock så listades de inte i tidsordning. När jag valde "nya inlägg": http://pokerforum.nu/forum/search.php?do=getnew&exclude=299 Så blev det som det blir nu, dvs kommer upp en ruta som säger: "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer." Jag tror att det var så igår med. Citera
devalanteriel Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Vad skumt. Det här kanske vi borde kolla på. Citera
Joeduck Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Om det bara är så för mig så är det nog lokalt dock. Ska testa med andra webbläsare och radera historyn för Opera när jag kommer hem. Citera
Joeduck Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Nu funkar det som det ska, weird. *edit: för det mesta iaf.. Förstår mig inte på den där "exklude=299" grejjen. Citera
devalanteriel Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Det är för att inte Sandlådan ska komma med i getnew och getdaily. Citera
Recommended Posts