papiPope Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 ticketen är i euro så nej, går inte att använda till miljonen eller någonting annat i dollar, vet inte om det finns några alternativ öht ist för Euro step lirande där, verkar finnas några sateliter till diverse liveevents för 215€ buyin men inget annat Ska visst gå använda till turrar som kostar $215 Citera
zuupah Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Man får det motstånd man betalar för.... Sällan skådat lottospel.... är det tomtar som reggat in sig i turren? Citera
Vasabo Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Jag är en tomte och jag har reggat Och där kom biljetten! Citera
Existing-user Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Kan ni som spelade denna turre förklara varför? Biljetterna är ju helt meningslösa? Har ni tur spelas det en step 4 om dagen, en step 5 i veckan och en step 6 i månaden. Citera
nadir Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Det är ju aldrig någon som spelar stepsen, hur ska man då någonsin kunna vinna något? Känns som 0 värde i denna turneringen. För att inte tala om Eurostepsen som inte ens går att använda till "Major Tournaments" !? Kan ni som spelade denna turre förklara varför? Biljetterna är ju helt meningslösa? Har ni tur spelas det en step 4 om dagen, en step 5 i veckan och en step 6 i månaden. Vi blev lurade obv. hyggebuks väntade på step E två timmar(jag har inte fokus just nu) avreggade sedan. Två optimister har väntat i en evighet på Step F nu... /Lättlurad Citera
nadir Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Antag att man via forumet drar igång en step E-SNG, vad skall vinnarna göra med sina F- och E-biljetter? Jag älskar added value, men Houston, we have a problem. Citera
PokerStars_Karl Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Hej, Den senaste veckan har det spelats ca 5 Step E turneringar om dagen. När väl EPT-säsongen kommer igång så spelas det allt från 10-30 (och mer) Step E om dagen. Det finns mao turneringar att spela med biljetterna. Lycka till! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Vasabo Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Hade inga som helst problem att hitta spel på E och F nivån har en step G biljett nu men nog verkar det vara action på dem också. Vet bara inte vliket EPT jag skall försöka kvala till, fisk som man är lär man ju aldrig komma närmare en detta försök För att inte tala om Eurostepsen som inte ens går att använda till "Major Tournaments" !? Vi blev lurade obv. hyggebuks väntade på step E två timmar(jag har inte fokus just nu) avreggade sedan. Två optimister har väntat i en evighet på Step F nu... /Lättlurad Citera
Recommended Posts