Gå till innehåll

Pokerstars turnering 29 juli med tokens till EPT Tallin


Recommended Posts

ticketen är i euro så nej, går inte att använda till miljonen eller någonting annat i dollar, vet inte om det finns några alternativ öht ist för Euro step lirande där, verkar finnas några sateliter till diverse liveevents för 215€ buyin men inget annat

 

Ska visst gå använda till turrar som kostar $215

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju aldrig någon som spelar stepsen, hur ska man då någonsin kunna vinna något?

 

Känns som 0 värde i denna turneringen.

 

För att inte tala om Eurostepsen som inte ens går att använda till "Major Tournaments" !?

 

Kan ni som spelade denna turre förklara varför? Biljetterna är ju helt meningslösa? Har ni tur spelas det en step 4 om dagen, en step 5 i veckan och en step 6 i månaden.

 

Vi blev lurade obv.

 

 

hyggebuks väntade på step E två timmar(jag har inte fokus just nu) avreggade sedan.

 

Två optimister har väntat i en evighet på Step F nu...

 

/Lättlurad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hade inga som helst problem att hitta spel på E och F nivån har en step G biljett nu men nog verkar det vara action på dem också. Vet bara inte vliket EPT jag skall försöka kvala till, fisk som man är lär man ju aldrig komma närmare en detta försök

 

För att inte tala om Eurostepsen som inte ens går att använda till "Major Tournaments" !?

 

 

 

Vi blev lurade obv.

 

 

hyggebuks väntade på step E två timmar(jag har inte fokus just nu) avreggade sedan.

 

Två optimister har väntat i en evighet på Step F nu...

 

/Lättlurad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...