Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som de flesta andra db's så startar jag denna mest för att få upp motivationen för mig själv lite. Harvat runt på mestadels 2/4 å 2.5/5 å en del 5/10 på svs de senaste månaderna å där har jag för avsikt att stanna tills vidare. För er som spelar där så nickar jag Pkrmon, har säkerligen mött flertalet av er :D

Kommer antagligen fylla dagboken med diverse whinehänder men även vissa där jag hamnar i awkward spots å känner mig förvirrad så kom gärna med åsikter..

Målet är att försöka få in minst 1k händer om dagen resten av juli å förhoppningsvis fortsätta i samma takt i augusti...

Postad

Legat i och har spelat 2766 händer idag, resultat är dessvärre rött och notan slutar slutligen på -554kr. En lång och seg dag då ingenting stämde och utdragningarna lät inte vänta på sig - nya tag imorgon!

Killen spelar 81/38 å är allmänt galen.....

Party Poker No-Limit Hold'em, $5.00 BB (3 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (BB) ($1794.45)

Button ($1237.38)

SB ($759.70)

Preflop: Hero is BB with 6:diamond:, 6:club:

Button calls $5, SB calls $2.50, Hero bets $15, Button raises $30, 1 fold, Hero calls $15

Flop: ($75) 5:diamond:, 9:heart:, 6:heart: (2 players)

Hero checks, Button bets $225, Hero raises to $1759.45 (All-In), Button calls $977.38 (All-In)

Turn: ($2479.76) 3:heart: (2 players, 2 all-in)

River: ($2479.76) 7:spade: (2 players, 2 all-in)

Total pot: $2479.76

Postad

Hallåj! Här ska de följas :) I handen föredrar jag dock en raise till runt 5-600, lämna lite yta åt eventuell spewwbluff, AI tvingar ju honom till att syna med någon form av hand, skål :D