oake12 Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Det konstigaste är att du vet dina siffror EH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreddeRud Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Detta är så himla fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Ah du blev utsatt för det gamla Q6o fusket... En riktig klassiker Q6:an är fin. Men jag brukar minst lika ofta fuska med A7. Fast jag ber alltid om ursäkt i chatten, på så vis åker jag aldrig fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Q6:an är fin. Men jag brukar minst lika ofta fuska med A7. Fast jag ber alltid om ursäkt i chatten, på så vis åker jag aldrig fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 hahahah guldddddd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 " När det väl gällde så hamnade jag allin med Aj mot A7 och då var jag chanslös. Men han som hade A7 skrev sorry i chatten så där tror jag inte det var fusk. " Nja, ganska suspekt egentligen,sorry i chatten luktar dimridå lång väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 17 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Bevis för att det är fusk? 1. Trots att jag erbjuder dom 5000 kr så vägrar dom att göra det. Varför skulle någon som spelar på dessa nivåer tacka nej till 5000 kr? I vissa fall har jag erbjudit 10.000 kr. Ingen har svarat än. Vad kan det bero på? Kanske för att dom blir avslöjade. Deras enda skäl till att vara i handen är att dom hjälper sin kompis att squeza. Det klassiska är att efter dom har squezat någon ur potten att det blir nercheckning och minebet för fold. Aktiviteten har indikerat stora händer men helt plötsligt när kompisarna är ensamma i potten så stängs aktiviteten av. Detta märks när jag har haft en bra hand och har callat dom hela vägen och den enas helt absurda runner runner sitter. Observera att dom inte spelar på detta sätt annars. Det är inga dårar som spelar som mainiacs. 2. Man ber inte om ursäkt efter aburda utdragningar. Spealde just turnering. Åker på AQ mot A9 på en bräda av AQ9x. Han har 2 outs, ber inte om ursäkt. Jag är nu så van att jag inte regerar. Men något är fel när man är säker på att förlora mot en 2-outer. Hur länge skall det fortsätta? Räcker det om jag kan visa 100 st i rad? När ni säger att jag är utspelad när jag är allin mot en 2-outer. Varför skulle ni säga så om ni inte vet något. 3. Ken Lenard har varit konsult till Svenska Spel och Boss. Varför tror du inte händerna visas vid showdown i cashgame? Fundera på det. 4. Jag kommer aldrig någonsin vinna två allins i rad trots att jag kan ha AA mot 82o. Aldrig någonsin. Fuskarna sätter sig ner och går allin varje hand och har snart 5 gånger startstack. Det kommer aldrig för mig under min livstid att jag vinner två i rad trots att jag är 80% favorit. 5. Proffsen på denna site har påstått att det inte finns något fusk trots att det finns dokumenterade siter som har visat hålkorten för tex NioNio. Varför vägrar dom erkänna det? Varför vill ni förtiga detta liksom ni vill förtiga T6-pojkarnas roll? Som väntat fick jag inget vettigt svar. Det vanliga snacket om hur urusel jag är och hur utspelad jag är. För mig är ni små människor. Hur svårt kan det vara att förkklara på ett vettigt sätt. Jag tar handen igen. Jag har AQ på AQ9x. Jag går allin och han callar med A9 dvs 2 outs. Vad kan jag ha? AK nej, AJ nej, J10 och semibluff nej. Så han vet vad jag har ändå callar han. Tänkvärt men jag förväntar mig ingen förklaring från er. STÄNG TRÅDJÄVELN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne24 Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Gillar detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Detta förgyllde min dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 STÄNG TRÅDJÄVELN! Ja jösses, gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts