Akim Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Har ingen HH just nu så tar det från huvudet. Startstackar. 100bb Ingen read på Fi, 5:e handen vi spelar typ. SB(Jag) Q7o BB(Fi) Pre-Flop. Jag raisear till 1,5$ Fi synar Flopp. Fi check Jag bet 2 Fi C/R till 6 Jag syn Turn X Fi bet 9 Jag syn River X Ax Fi check Jag check Bra eller anus? Det jag funderar på är hur tunt jag ska syna turn i detta läge då brädan är väldigt dragig och vi inte har några reads. Q7 kändes ganska tunt men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Eftersom du inte har några reads att gå på... om du tänker lägga din floppade nöt kan du lika gärna lägga dig pre istället. Jag hade valt samma linje förutom pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Eftersom du inte har några reads att gå på... om du tänker lägga din floppade nöt kan du lika gärna lägga dig pre istället. Jag hade valt samma linje förutom pre. Mao de damer jag raisear pre med ska syna turn. Vad gör man med PP 77 - JJ samt A6, K6 etc på turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Värdebetta river! Induca spazz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Du höjer från SB och sen börjar han prata på floppen? Om du skrivit fel och sitter i BB, så skulle jag inte höja 1$ mot en limpare ialalfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Du höjer från SB och sen börjar han prata på floppen? Om du skrivit fel och sitter i BB, så skulle jag inte höja 1$ mot en limpare ialalfall. Det är HU, så SB=BTN. I handen så spelar jag exakt som du gjorde. Med 77-JJ K6,A6. Har jag synat hans CR på flop så synar jag alla ickeklöver turn också. Kan även tänkte mig checka bakom de händerna på floppen, mot någon som aldrig CR så cbetar jag, men mot normala spelare så checkar jag bakom de ibland för att slippa bli bortbluffad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Jaha det förklarar ju saken. Då spelar jag den som du spelat. Klöver på turn blir det nog vik. Tror det är för tunt att värdebetta river. I sällsynta fall kan vi även få en checkraise emot oss på river om vi väljer betta där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Missade också att det var HU. WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 15 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Tack för alla svar. Fi visade upp Q7c för splitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Spelar som regel inte Q7o från knappen mot okänd fi. Beta river. I övrigt wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Spelar som regel inte Q7o från knappen mot okänd fi. Beta river. I övrigt wp. Ska jag inte raisea Q7o HU? Tycker du verkligen det finns värde i att beta river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 tycker linjen är std hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Spelar som regel inte Q7o från knappen mot okänd fi. Beta river. I övrigt wp. Betta river vore iskallt och folda Q7 pre vore riktigt sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts