Skanke Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Heja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Ja heja heja heja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Vad hejar vi på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Kanske? edit: äh man ska inte ta osedda klipp på måfå. Det här är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Ja idag är det Björnen som gäller. Imorgon får du alla "klapp klapp Erik klapp klapp" Hittade faktiskt en Youtube med "Heja Erik" men Nja man ska inte ta klipp på måfå (Någon mer än mig som har tråkigt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 (Någon mer än mig som har tråkigt?) Nja, sitter själv hemma, dricker en busgrogg och slösurfar. Svar nog på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Nja, sitter själv hemma, dricker en busgrogg och slösurfar. Svar nog på frågan? Förstår ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Vi hade ju kunnat ha MSNsnack, men ni har ju valt bort mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Ahhh själv fick jag nöja mig med en halvflaska Tomassi Ingen busgrogg här inte Men ingen heja på mig:shock: uppenbarligen AA i FÖRSTA handen upp 30BB. Rundfold till mig i BB i andra (ja jag postar blinds direkt) Tredje ger mig QQ och ner 130 BB mot samma fi som drog direkt efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Förstår ingenting. Vodka och cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Vodka och cola. Jo jag förstod att du söp, men inte hur du kunde få det till att du hade tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Jo jag förstod att du söp, men inte hur du kunde få det till att du hade tråkigt. Rätt tråkig grogg. Dessutom skulle du ju helt plötsligt bli seriös pokerspelare och struntade i chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Rätt tråkig grogg. Dessutom skulle du ju helt plötsligt bli seriös pokerspelare och struntade i chatten... Bahhh vi ger Björn en chans till, men seriösa pokerspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Käkade ju middag typ kl 23 och man ska alltid respektera en redig matkoma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Kom på att jag har en $320-sattebiljett på PAF. Förslag på vad jag ska använda den till? quotebump Har missat sm-sattarna två söndagar i rad och imorgon blir det kräftskiva så det ser inte ljust ut för satten nu på söndag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Wohooo Fylleskott FTW En rivrad färg och ett floppat set :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Hur blir man snabbast möjligt av med 10 kg utan att dö eller drabbas av andra permanenta sjukdomar? Helst inom en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Tycker btw det varit dåligt med kritik och idéer här i moddbrunnsdagboken. Skärp er. Hata oss mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Tjoho, närmar mig finalbord, känns som ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 quotebump Har missat sm-sattarna två söndagar i rad och imorgon blir det kräftskiva så det ser inte ljust ut för satten nu på söndag heller. Hmm... Kanske ska ändå använda min nu på söndag för att slippa ilskna björnen. Tänkte spara min som jag zoinkadoinkade till den sista finalen. Tycker btw det varit dåligt med kritik och idéer här i moddbrunnsdagboken. Skärp er. Hata oss mer! Vafan tror du?!? Det är hyffsat tidigt på en lördag och dom flesta sitter i fyllecellen eller är har däckat i muggen. Tjoho, närmar mig finalbord, känns som ett tag sen. Uppdatering tack. Och inget snack om att bubbla finalbordet plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Lets hope for the best. 8/13 just nu. Har dalat. Men å andra sidan fixed-turre som jag nästintill aldrig spelat förut. Å inte fan är jag pigg eller nykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Turre/site/nick? Jag vill raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Hittade själv! God lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 FTP, nicko the samo. Låg riktigt risigt till nyss, allin men klarademig. Tror först pris är $900 så det är ju ingen storturre precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 hivade 55 på flop nyss, tur det 66 vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts