IsraelssonA Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 HEJ! Jag har ett problem ni kanske kunde hjälpa mig med! Jag kan bara spela 6 bord samtidigt och har en macbook pro, hur kan jag spela fler? måste jag köpa ny dator? vill hålla mig till mac då jag tycker dom är kung! några tips och råd? Spelar på pokerstars och har högsta upplösningen på skärmen. kan lägga till om jag öppnar fler bord så överlappar dom bara varandra Citera
Jeg123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Vilket nätverk spelar du på? 6 bord låter lite, är datorn från 2001 eller? Citera
Aeis Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 HEJ!Jag har ett problem ni kanske kunde hjälpa mig med! Jag kan bara spela 6 bord samtidigt och har en macbook pro, hur kan jag spela fler? måste jag köpa ny dator? vill hålla mig till mac då jag tycker dom är kung! några tips och råd? Spelar på pokerstars och har högsta upplösningen på skärmen. kan lägga till om jag öppnar fler bord så överlappar dom bara varandra Är problemet att de överlappar varandra eller att datorn börjar lagga? Är det överlappningen är det väll bara att manuellt försöka minska dem om inte Tile funktionen fungerar. Går inte heller det så tror jag att du helt enkelt måste leva med överlappningen eller köpa till en skärm med högre upplösning. Citera
IsraelssonA Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2010 Vilket nätverk spelar du på? 6 bord låter lite, är datorn från 2001 eller? nej den är från i år som sagt är de en macbook pro Citera
jon123 Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Innan någon kan hjälpa dig måste du besvara följande frågor: 1. Vad är din maximala upplösning på skärmen? (antal pixlar bredd x höjd) 2. Vilket nätverk och vilken klient spelar du på? Citera
Joeduck Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Spelar på pokerstars..Kolla log filen. Citera
Recommended Posts