calloway Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Legat nere flera dagar...eller är det nån som kommer in?Säg inte dom kursat o dragit på semester med våra rb pengar:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Ja låg nere ett bra tag men uppe igen nu. Har för mig att det gått ut nått påbud från FT att från och med 1/7 eller så så kommer FT att betala ut all rakeback direkt. En del har tydligen haft det så sedan tidigare. Vet ej hur Stackback gjort men det bör alltså inte finnas någon risk att ev. rakeback brinner inne varken där eller någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Ja låg nere ett bra tag men uppe igen nu. Har för mig att det gått ut nått påbud från FT att från och med 1/7 eller så så kommer FT att betala ut all rakeback direkt. En del har tydligen haft det så sedan tidigare. Vet ej hur Stackback gjort men det bör alltså inte finnas någon risk att ev. rakeback brinner inne varken där eller någon annanstans. har ftp börjat med ge ut rakeback efter att man reggat sig utan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Ingen förändring för dom som inte har rakeback. Dock finns det väl någon sorts väntliste system för vissa beroende på hur du signat upp. Vad jag menade är att om du får rakeback så har många rakeback sidor tidigare fått din rakeback+sin fee och sen betalt din rakeback till dig och behållt sin fee. Nu ska FT tydligen bara betala deras fee till dom och din rakeback direkt till dig. Du märker förmodligen ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Fick ingen RB av Stackback förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Jag fick som vanligt 9/7. Säkert att du inte haft några bonusar eller freerolls som gett avdrag på mgr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crizzo Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Ingen rakeback denna veckan ? Min sida har inte ens uppdaterats denna veckan , allt står på 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suhonen_87 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 sidan funkar inte för mig. inte kollat den på ett år. men den funkar som den ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 sidan funkar inte för mig. inte kollat den på ett år. men den funkar som den ska Nu får du bestämma dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 sidan funkar inte för mig. inte kollat den på ett år. men den funkar som den ska Kan vara ett av de tydligaste inläggen i PF:s historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts