toppace Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Hej Alla! Nu har studiegruppen varit i gång ett tag. Ett par har hoppat av pga tidsbrist och vissa vill bara vara med "mindre aktivt". Mina tanke med projektet var att få igång lite diskussion om pokerteori inom limit holdem. Vi har nu de sista grundläggande två veckorna sedan börjar vi på riktigt allvar prata poker. Hur/vad/när göra på floppen/turn/river mer komplicerad matte, semibluffar och bluffar är exempel på vad vi har framför oss. Men för att få en högre kvalitet tillsammans behövs fler i gruppen som är med och har åsikter. denna nyanmälan gäller till 20/6! Skicka pm till mig om intresse finnes! Lycka till! /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 11 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 även om du är helt ny inom poker kan du deltaga! jag anpassar efter studenternas nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts