Shulle Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Tjena Jag söker efter ett bra program som räknar ut oddsen åt dig medans du spelar.. vilket program är bäst? jag spelar mestades på full tilt så det vore ju bra om det fungerade där. Tack Citera
crizzo Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Tjena Jag söker efter ett bra program som räknar ut oddsen åt dig medans du spelar.. vilket program är bäst? jag spelar mestades på full tilt så det vore ju bra om det fungerade där. Tack Holdem indicator ? Citera
Partyjack Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Under Program->inställningar har annars Microsoft installerat något fräckt program som de kallar för Kalkylatorn också.. Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Poker Office Poker Tracker Holdem Manager är väl de tre mest populära. Tyvärr går de så vitt jag vet fortfarande att köra på Full Tilt, men det framgår säkert av deras resp hemsidor. Citera
Toan Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 Om du är intresserad av själva oddsdelen tycker jag att du ska köra PokerOffice eftersom du får en väldig massa mer användningsbara funktioner än bara oddsberäkning. Citera
Shulle Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2010 Under Program->inställningar har annars Microsoft installerat något fräckt program som de kallar för Kalkylatorn också.. Kalkylatorn verkar fin. och den är gratis oxå va? Citera
Recommended Posts