zYERz Postad 30 Juni , 2010 Rapport Postad 30 Juni , 2010 Ja frågan är helt enkelt vad ni anser är bästa valet att spela detta läge som dyker upp lite då och då. Du har raise+reraise innan din tur att aggera o du har AK i blindsen. Vi pratar ett generellt läge på ett halv tajt midstakes bord helt utan några avgörande reads. Med cirkus 100bb i alla inblandade stackar. Citera
Sideshow Postad 30 Juni , 2010 Rapport Postad 30 Juni , 2010 Dega AK och KK och flatta 1010-QQ och AA har varit standard senaste tre åren Citera
JENZOER Postad 30 Juni , 2010 Rapport Postad 30 Juni , 2010 Bara jag som inte riktigt gillar att ha en flat range här oop? Citera
zYERz Postad 30 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2010 Tackar för bra svar, är fortfarande inte helt 100 hur jag ska agera som standard här men det ger sig. Ha en flatt range oop är inte jag ett superfan av här heller direkt, visst gör jag det ibland men har svårt o tänka mig att jag verkligen går vinnande ur de sitsarna. Så en push range på qq-aa, ak o sen vika resten kanske kan va av värde. Citera
Emilio Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Dega AK och KK och flatta 1010-QQ och AA har varit standard senaste tre åren haha wtf Citera
wheelinho Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Tackar för bra svar, är fortfarande inte helt 100 hur jag ska agera som standard här men det ger sig. Ha en flatt range oop är inte jag ett superfan av här heller direkt, visst gör jag det ibland men har svårt o tänka mig att jag verkligen går vinnande ur de sitsarna. Så en push range på qq-aa, ak o sen vika resten kanske kan va av värde. 4beta skiten o så lägger du in en del bluffar också Citera
Recommended Posts