Gå till innehåll

Sommar-ranking tillsammans med Poker.se - Vinn SM-paket!


Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan,

 

Nej, det går inte att byka paketet och få hela paketet i cash. Om en spelare inte önskar spela SM så kompenserar vi spelaren med €1150 som är inköpet till turneringen.

 

 

Vi ser helst att vinnaren åker och spelar turneringen, vi vill ha så många som möjligt på Malta så vi får ett lyckat SM.

 

Hotellet är inte bestämt ännu, men vi har ett par alternativ.

 

Varför Betsson har ett värde på $3000 kan jag inte svara på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Nej, det går inte att byka paketet och få hela paketet i cash. Om en spelare inte önskar spela SM så kompenserar vi spelaren med €1150 som är inköpet till turneringen.

 

 

Vi ser helst att vinnaren åker och spelar turneringen, vi vill ha så många som möjligt på Malta så vi får ett lyckat SM.

 

Hotellet är inte bestämt ännu, men vi har ett par alternativ.

 

Varför Betsson har ett värde på $3000 kan jag inte svara på.

 

Okej! Nej men självklart åker jag om man vinner! Grejen var bara att om man mot förmodan skulle först vinna ett paket av Betsson som också har en tävling om ett paket, och sedan vinna denna, hur tycker ni att jag ska göra då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej! Nej men självklart åker jag om man vinner! Grejen var bara att om man mot förmodan skulle först vinna ett paket av Betsson som också har en tävling om ett paket, och sedan vinna denna, hur tycker ni att jag ska göra då?

 

 

Men orka spekulera, vad är risken liksom.

Men OM detta inträffar får du väl åka med betsson och ta 1150euro från Nordic i pengar.

Jag tänkte btw vinna denna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att vinna! Jag sa häromdagen att jag nog skall sluta med poker eftersom jag inte vunnit på länge. Jag vann pengar förra veckan i en frirulle hos Nordicbet som jag investerade i denna turnring. Helt plötsligt är det kul med poker igen!

 

Grattis! Själv bubbla jag när en åsna fick dra ut mig all-in en gång för mycket. Men pengabubblan gör mig ingenting, stör mig på att jag inte fick knipa någon rankingpoäng ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att vinna! Jag sa häromdagen att jag nog skall sluta med poker eftersom jag inte vunnit på länge. Jag vann pengar förra veckan i en frirulle hos Nordicbet som jag investerade i denna turnring. Helt plötsligt är det kul med poker igen!

 

Grattis!

 

Nästa gång är det min tur däremot :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sommarranking 1 av 6 Poäng

Tant_Larsson 10

gurrre5 8

sisu1 6

_loveb4h8_ 4

Lison 2

Nodir 1

 

Sommarranking 2 av 6

MalloryKnox 10

KillerChick 8

SmeBalleNB 6

Miklen 4

Boricco 2

xxv8xx 1

 

Sommarranking 3 av 6

fjuno 10

sisu1 8

HellGinZ 6

Mharju 4

mceot 2

MalloryKnox 1

 

Totalt efter 3 turneringar

sisu1 14

MalloryKnox 11

fjuno 10

Tant_Larsson 10

gurrre5 8

KillerChick 8

SmeBalleNB 6

HellGinZ 6

_loveb4h8_ 4

Miklen 4

Mharju 4

Lison 2

Boricco 2

xxv8xx 1

Nodir 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...