Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det bara för mig som varken full tilts hemsida och program inte fungerar för?

Jag var/är även med i en turneringen som det går ganska bra på, någon som har koll på vad som händer när servern kommer upp igen?

Tacksam för snabbt svar, mvh tom

Postad
problem för mig också så du e inte ensam.

Härligt och höra att man inte är ensam, undra om det är någon som kan svara på min andra fråga? och är det värt att sitta och vänta på att den ska komma upp?

Postad

Måste ju dock vara något med internetleverantörerna eftersom flera olika nätverk inte går att nå, låter osannolikt att alla skulle krascha samtidigt. Kommer inte in på ipoker nu heller...

Kul när man reggat för xk.

Postad
driftstörningar i bbbs dnser säger de på kundservice, beräknat färdigt kl 22.... antagligen något pga åskväder osv. pissbredband.

Korrigering: Kukbredbandsbolaget.

Jag hatar BBB

Jag hatar BBB

Jag hatar BBB

Jag hatar BBB

Postad
Men eftersom jag har t3 bör inte det spela någon roll, eller många internet leverantörer kanske använder ungefär samma sladdar.

Det är inte ftp som strular, det är din leverantör, eftersom man kommer in på sidan via tex iphone med tre. Antagligen har flera leverantörer samma mastar eller något annat som brunnit upp, kan inte sånt där.

Postad

Hittade någon form av guide till att använda iphone som modem och när jag kör med det funkar allt finfint. På BBBs support sa de btw att de förmodligen skulle fixa skiten "under kvällen, men det är svårt att säga för det kan vara mycket värre osv"

Postad

For ut med bilen och hittade trådlöst internet och tog mig in. visade sig att internet var felet och jag fick inte spela klar turneringen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: