Gå till innehåll

Winner turnering på torsdag den 17 juni kl: 20:00


Recommended Posts

Nu på torsdag den 17 juni kl: 20:00 så är det en Winner turnering med en WSOP satellit till main event i prispotten.

 

Namn: Pftickets

Tid: 17 juni kl: 20:00

Lösen: pfadded

Buy in: $10+1

Starting stack: 1500

Blinds: 10-20, 12 minute periods

 

Priser adderat:

 

1: WSOP Main event Satellite $500 + 35

2: token to $250 000 guaranteed $300+20

3-6: tokens to Friday $100 000 guaranteed $100+9

 

Denna turnering är bara öppen för det spelare som skapat konto genom våra länkar!

 

För er som inte har ett konto hos Winner skapar ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

er den kun for de som har registrert gjennom poker.se sin link eller åpen for alle med winner poker konto (som er medlemmer av poker.se) ?

 

''Denna turnering är bara öppen för det spelare som skapat konto genom våra länkar!''

 

Så enkelt är det inte med Winner, jag spelade fem-sex turneringar på Winner som var låsta till pf, sedan kunde jag inte spela den senaste, och då hävdade Winner att jag var reggad via en finsk affe, men denna turnering kan jag regga till 8-). Proffsigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade 5:a efter att ha spelat rätt uselt initialt men spelat upp mig alltmer ju längre turneringen höll på för att tvingas dubbla mig kvar i turneringen ett par gånger. Sista gången med 7 spelare kvar och hade blivit utan ens en ticket om man rykt då. Blev istället annan spelare som åkte med KK mot A2. Väldigt sur hand att åka med onekligen. Callar till slut när slutliga vinnaren går all-in för fjärde gången på åtta händer med A8 och åker mot J4. Hade för liten stack för att spela fegt.

 

Får se till att plocka pengar i morgondagens $100 turnering då. Får bara hoppas min ticket är levererad till dess.

 

Hade till skillnad från Leco hellre haft $500 ticket till WSOP Super Sat däremot ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev jag fick det "problemet".

 

Partneransvarig, kan du vänligen kolla om det finns någon chans att få byta till andra tokens, att få byta eventuellt WSOP-paket till cash eller europeisk turnering eller något? WSOP ME passar inte riktigt in i mina planer just nu. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade 5:a efter att ha spelat rätt uselt initialt men spelat upp mig alltmer ju längre turneringen höll på för att tvingas dubbla mig kvar i turneringen ett par gånger. Sista gången med 7 spelare kvar och hade blivit utan ens en ticket om man rykt då. Blev istället annan spelare som åkte med KK mot A2. Väldigt sur hand att åka med onekligen. Callar till slut när slutliga vinnaren går all-in för fjärde gången på åtta händer med A8 och åker mot J4. Hade för liten stack för att spela fegt.

 

Får se till att plocka pengar i morgondagens $100 turnering då. Får bara hoppas min ticket är levererad till dess.

 

Hade till skillnad från Leco hellre haft $500 ticket till WSOP Super Sat däremot ...

 

Spelade ju för att vinna men vad ska man göra när AA får spö av 7-5 ;)?

 

Samma för Xerox, jobb o skit hade inte gillat WSOP ME om man skulle knipa en plats, då är en söndagsturnering förr eller senare bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som att Winner inte verkar ha koll på att plats 4-6 skulle få Tokens. Såg idag att min inte kommit in, kom 4a så kontaktade deras support och dom sa att vad dom såg var bara plats 1-3 betalde. Men de skulle titta upp det och återkomma inom 48/h. Så om ni som kom 5a och 6a ser detta kanske ni också behöver kontakta supporten. // Zit90 at Winner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...