Gå till innehåll

PokerStars turbo turnering onsdag 16 juni kl: 20:00


Recommended Posts

PokerStars kör en turnering med tickets added till turbo takedown nu på onsdag den 16 juni kl: 20:00

 

Namn: Poker.se turbo takedown

 

Tid: kl 20:00

 

Lösenord: pstakedown

 

$5+1 buyin

 

nytt id ID 283308493

 

25 tickets till turbo takedown added

 

Turbo takedown är en av PokerStars största turneringar med prispott på $1 000 000, plus bonusar, bounties på deras pros och en splitterny bil.

 

Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige,Norge,Finland och Danmark

 

Skapar konto gör ni här om ni inte redan har ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beror på Viplevel. Bronze: 6 FPP per dollar i rake. Silver: 9 FPP. Guld: 12 FPP. Platinum: 15. Supernova: 21 FPP och Supernova Elite: 30 FPP. Så det kostar väl från 500 till 100 dollar att få så många FPP sen blir ju värdet mindre då man inte får tillbaka hela raken.

 

mer info på http://www.pokerstars.com/vip/earn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men vad spela det för igenligen något roll, det är bara $0.50 mer, saknade Turbo Takedown SNG, vad har dom tagit vägen så är glad att Poker.se vill hosta en satellite?

Jag spela själv som Gold VIP, skulle vara nice att blir SuperNova Elite hela tiden. Men det ganska vanligt att dom som är SuperNova Elite har ganska stor bankroll och har vunnit i en av dom största turneringarna eller kommer till final.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men vad spela det för igenligen något roll, det är bara $0.50 mer, saknade Turbo Takedown SNG, vad har dom tagit vägen så är glad att Poker.se vill hosta en satellite?

Jag spela själv som Gold VIP, skulle vara nice att blir SuperNova Elite hela tiden. Men det ganska vanligt att dom som är SuperNova Elite har ganska stor bankroll och har vunnit i en av dom största turneringarna eller kommer till final.

 

inte snål och brukar inte spela på stars normalt, undrar bara om det är normalt på stars med den avgiften. normalt går ju steget 5+0,50 10+1 22+2 tex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: kollade ju på fel:( Skräpstuktur

 

Partneransvarig har skrivit fel.

 

# 283308493 är dagens turre, # 283307866 är en likadan som spelas nästa torsdag.

 

Jag fick dom i fel ordning av PokerStars så ledsen för det men det är bra att ni håller koll på mig ha ha :) Jag har förövrigt laggt in rätt ID nu i infon om turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...