Rooney Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Fin vecka som fan! Kul med lite nya ansikten och bekantskaper Barbequen var bland det finste jag gjort utan tvekan. Nästa år kanske man kan gejma lite också! God lycka i huvudturneringen allihop Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Tack för senast, det var kul. Tog inte så många kort, men här är några. Posta gärna om det är nån som har några roliga bilder. From D Wade! Va borta på Lagasse nyss, va stängt. Men sprang på nån snubbe utanför som sa att det va lugnt utan att boka. Matchen börjar halv 12 enligt min googling, så föreslår att vi ses strax innan 11? Hur slutade det för alla i main idag? Jag har 38550 efter misär i dom två sista perioderna. Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Och justja, tack för grillningen! Sjukt bra uppstyrt Citera
Luap Postad 6 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2010 First off, tack för grillningen. Var sjukt roligt och ett riktigt bra initiativ! Har massvis med bilder i min kamera som jag ser till att ladda upp ngnstans när jag kommer hem. Postar länken här eller i "vanliga" dagboken. När det kommer till main är jag sjukt imponerad över strukturen. Helt bisarrt vad mycket poker man har kunnat spelat. Inte den bästa lottningen, men dagen har gått rätt bra ändå. 54200 chips fick jag sluta med Citera
ea_0707 Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Ja grillningen var mkt trevligt.. Tack KungKroon för ditt stöd, känns fint.. Slutade dagen med 68,500. Nalle Hedlund verkar haft det tuffare, han hade tydligen 7 st set mot set mot samma kille :S:S Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Bra jobbat i huvudevenemanget alla utom Per perti. Gör jag rätt i att anta att det blir festligheter imorgon? 0707 liksom! Citera
MartinNuts Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Ja blev en trevlig kväll. Skönt att luppen är nöjd också trots att han varken fick bada bubbelkopp eller spela monopol. Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Wow... Monopol med RLcash kan vara riktigt sjukt. Edit: tänk att veva fram 3000 eller mer och köpa Normalmstorg av Puni för att han behöver cash för att muta PK så han kan komma ut ur fängelset... Citera
MR_Jimmy Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Bara att ställa sig i grillningskören, hoppas ekan knackar när han läser. Ebban, fotbollen tog vi nyss beslutet att det blir i övermorn istället. Bättre match och vi har spelat uno i 4h =) Hoppar alltså spa-urg. Har meddelat anton. Citera
mr-flow Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 i typ bild nummer 2 är det en person som har en typ bikiniformad bränna på ryggen. vem och hur? Tog inte solkräm där han inte nådde längre? Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Vaaa vilket skit . Jag som ville se på fotboll för en gångs skull. Får bli att kolla på rummet i guess, hör av er ,ed vad ni gör sen. Citera
Elitloppet Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Wow... Monopol med RLcash kan vara riktigt sjukt. Edit: tänk att veva fram 3000 eller mer och köpa Normalmstorg av Puni för att han behöver cash för att muta PK så han kan komma ut ur fängelset... lol Norrmalmstorg, här snackar vi obv Vegas-monopol. "The Strip" och "Downtown" var de blåa gatorna vill jag minnas! Igår var rövas på alla fronter. fyfan Citera
-PK- Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Bra dag 1. vidare med 97700 marker och ganska högt upp i resultatlistan.. Tack för grillningen, den var guld! Citera
ulaf Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 mrjimmy är du kvar? fanns inte i listan jag såg Citera
MR_Jimmy Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 mrjimmy är du kvar? fanns inte i listan jag såg Kvar med 22,7k =) Citera
-PK- Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 i typ bild nummer 2 är det en person som har en typ bikiniformad bränna på ryggen. vem och hur? Tog inte solkräm där han inte nådde längre? Rooneys storebror! Citera
MR_Jimmy Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Anton har bokat 15 pers till matchen på sportbaren i palazzo imorn. Citera
gibbsson Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Anton har bokat 15 pers till matchen på sportbaren i palazzo imorn. Jag, ekan, mendi, sumpas och luppen vill med. Citera
gibbsson Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Kvar med 22,7k =) Aaaa de e beyond! Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Jag ska med. Sticker ner o spelar på Venetian nu, hör av er om ni ska äta nåt gott ikväll Citera
MartinNuts Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Jag, Ragnar och Jocke hakar gärna om det finns plats. Citera
iamivar Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Jag å jimpa är med på fotbollen imorrn! Citera
MR_Jimmy Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 mer plats bokat, alla kan följa med. Strax efter 11 ses vi där. Citera
bearbeer Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 okej, jag får bidra med några pics från bbq-kvällen hos ragnar o gänget, tack för grillning btw grillningen var inte på wendys för tydlighetens skull Citera
Recommended Posts