Gå till innehåll

VegasBoken - Sky Limit Edition


Luap

Recommended Posts

  • Svars 396
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

var inne för 7k och backade mkt. minns seriöst inte alls hur mkt det var nu :S

tror det var 16,5k.. jag ska skicka 100 dolls till dig ivar. sorry att jag inte gjort det. totalt glömt bort det. skriv till mig på msn lr pma å säg vilket nick.

 

mitt är totalt rätt iaf. hade 7k exakt inne och lånade resten av ivar och gretko.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom praktiskt taget alla är hemma och vid liv igen tycker jag att vi gräver ned den här dagboken för att återuppliva den nästa år. Ses i andra dbn sas.

 

Tack allesammans för en guldresa. Så jädra fint gäng vi har fått ihop <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag är totalt efterbliven som vanligt. Trippelkollat allt nu och har kommit fram till att jag verkar ha missat att räkna de 1600 som var över efter bolaget :S. "Fattas" väl ändå 400 bucks men tror inte det blir bättre än såhär, så det får duga. Med dem inräknade som pks "förlorade" stämmer allt sånär som på 80 bucks var. Totala backet verkar bli 35900 = 7180 var. Jag ska alltså ha in 1180 av pk, 80 till av gg, 180 av emop och 80 till av jimpa. SEN ÄR VI KLARA (L)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summerar här mina lappar i uno och kina. Pk jag räknade 300 back på dig, 300+ på mig på den lappen slaven tappade bort.

 

Förslagsvis tar jag pengar av joe, dave, jimpa, ekan och punken. Helst bank, men bestpoker är okej. Får jag av alla er blir det typ 132 för mycket som jag kan skicka vidare till mendi.

Sumpas ger pengar till isen och Mendi, gretko och puni ger sitt till mendi och jag ger det jag får över till mendi.

 

Pmar mitt bankonto samt bestpokeracc över facebook till de som behöver det. Föreslår att mendi gör detsamma. Se till att jag fattar vem pengarna är ifrån, man har tiltat ett par gånger på sånt :E

 

Tog precis denna kurs från xe.com så föreslår att den används i för samtliga transaktioner via bank.

1.00 USD = 7.31920 SEK

 

Joe -1300 + 639 -361 + 600 = - 422

Pun - 100

Sumpas - 5000

Dave +50 - 1122 +212 -600 = - 1460

Isen +4730

Jimpa - 1190

Ivar +4560 + 651 +628 = + 5839

Ekan -2420

Mendi +670

gretko -168

Punk - 479

 

Hoppas allt löser sig nudå en gång i livet.

 

Vi borde även räkna på LA-resan och skriva vad som gick då. Jag la 580 på mördarmexarmotellet iaf. Jimpa å isen, vad la ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag vaknade man och fick beskeded att spelhuset gästas av Punkrock_Kid. Såklart guld. Fick ställa in dagens golfrunda i Säter. Såklart. Under dessa dagar kommer vi rapportera från såväl minigolf, tacobufféer, fika på engel med skitneger och president/gurka osv osv osv. Standardgrejerna såklart.

 

Edit: Kines-Henkes mongolbuffé lär det bli ikväll.

 

Edit: Söndagspasset imorn ska vi inte tala om.

 

Fakeedit: Alla edits är fakedits 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...