Gå till innehåll

Prestationshöjande i poker


MaybePirog

Recommended Posts

+1

 

Var ett tag sedan +

Tror inte man behöver vara särskilt orolig när det skrivs ut av sahlgrenskas sömnlab.

Aha,ok. Jo, kanske inte, men jag skulle absolut vetat lite mer än vad som står på förpackningen iaf. Sen kan man iofs förväxla namnen ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den enda substans som jag känner till som bevisligen i kliniska tester ökat människors prestationsförmåga på tex IQ-test och ger ökad skärpa och minskar sömnbehov och dessutom i studier av patienter som använt preparatet i ca 3 års tid inte visat några tecken på att vara beroendeframkallande eller toleransframkallande så att dosen behöver ökas efter vart är Modafinil. I sverige är Modiodal den vanligaste medicinen som innehåller den aktiva substansen Modafinil. Modafinil används på experimentstadiet av specialstyrkor (tex främlingslegionen) för att kunna hålla sig vaknen i flera dagar i sträck.

 

Modafinil togs från början fram som ett alternativ till amfetamin och för behandling av narkolepsi. idag skrivs det ut ganska ofta i USA till skiftarbetare och chaufförer som är trötta på jobbet.

 

Skrev fritt ur minnet vad jag kom ihåg så jag reserverar mig för eventuella fel, men sök på Modafinil eller Modiodal så kan ni göra er egen research. Röka braj, kröka och snorta kola lär knappast öka +ev in the long run.

 

 

Förre

 

Har faktist testat det (För poker sammanhang) blev väldigt besviken. När jag tog dom när jag var klarvaken(Mest för att öka skärpan) märkte jag inte några förändringar alls, enda gången jag kände skillnad var om jag varit vaken ett par timmar längre än vanligt men det var marginella förbättringar

 

vem vet, kanske jag fick nå djävla blufftabletter eller något men var på karta osv..Fick det inte från sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...