jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Eftersom både min mobbe och kamera är "någonstans" så får jag skriva vad det är för kämpegreijt bounty på den här jultomten från finska lapphelvetet: -Nummer 3/1997 av B&K Sports Magazine -Tysk-engelsk lexikon från 1912 -100 drakma mynt som passar bra som card protector -14 dagars provversion av World of Warcraft -Next Base bärbar DVD (för bilen) utan kablar och monteringssats, ska leta efter 12v-kabel... -Telenor 3G dingelidongel med kontantkort och 10månad till 2år 10 mån garanti kvar beroende på vem som tolkar avtalsvillkoren EDIT: Glömde bort att allt det här finns i en trevlig genomskinlig plastpåse med handtag som man kan använda som en rolig rånarluva eller i andra intressanta lekar om man inte är rädd för sin integritet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Sitter här hemma och laddar med att elda upp femhunkor i grillen och lyssna på "Kill'em All" med Metallica. slå på metallica när gretko är som intensivast uppe i fyllepeppen så ska ni få sen en taggad kille hantera konsten full aggression poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Darvartagan min chaufför ligger och hånglar med en övermogen kvinna i min säng just nu, enda anledningen att dom ligger kvar där är att hon just önskade en balldipp från mig. Skön tunga den kvinnan:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2010 Man kan ju undra vad det är för tomtar som närvarar, alla har med sig presenter som om det vore självaste julafton. Du kommer att upptäcka att just "tomte" är mer rätt än du någonsin trodde när du skrev inlägget... Just wait and see. slå på metallica när gretko är som intensivast uppe i fyllepeppen så ska ni få sen en taggad kille hantera konsten full aggression poker Syn! Darvartagan min chaufför ligger och hånglar med en övermogen kvinna i min säng just nu, enda anledningen att dom ligger kvar där är att hon just önskade en balldipp från mig. Skön tunga den kvinnan:-) Ok, så nu när Jennez fegade ur känner du dig tvingad att förlusta dig på annat sätt? Kan iofs inte klandra dig - Jennez är ju 110 kg ren erotik! Also; Bjoelle hoppade av igår på grund av en kronisk aversion mot SJ och annan spårbunden verksamhet men han ersätts av förra årets semivinnare - Pelle. Vi är alltså 50 anmälda i skrivande stund. Vad gäller mig själv lär jag bli en lätt match. Vaknade 04:55, med rinnande näsa, orolig mage, huvudvärk och halsont, istället för 8:45 som klockan ställdes på igår. Har sovit fem timmar och dessutom jobbat nattskift två dagar på raken innan det så ni kan väl släcka när ni går grabbar? Fml. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Har inga minnesbilder om en restaurang på dessa snälltåg i sträckan tidigare så vi får springa och baxa första (och andra) bästa bord och hoppas att ingen har bokat plats där. Har fixat 2 rör 1-kronor och har lite andra småpengar med mig. 10:25 Stockholm C - 12:12 Hallsberg stnSJ, InterCity, 627 Frivillig platsreservationServeringRullstolslyft 1 kl Platsreservation ingår 2 kl Platsreservation kan köpas till Ölförsäljningen lär väl inte börja förrän 11.00 men det får man väl leva med. Vad gäller mig själv lär jag bli en lätt match. Vaknade 04:55, med rinnande näsa, orolig mage, huvudvärk och halsont, istället för 8:45 som klockan ställdes på igår. Har sovit fem timmar och dessutom jobbat nattskift två dagar på raken innan det så ni kan väl släcka när ni går grabbar? Fml. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Nyvaken och sov alldeles utmärkt inatt! Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Självklart är man på topp, Hur kan man vara annat en dag som denna. Game on Bitches Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Just uppstigen. Lite ledbruten efter att ha tillbringat halva natten bredvid en fyraåring i en 120 -säng. Det är alltså LÄNGDEN på sängen. I övrigt är jag redo för drabbning. Lås in hönsen och förvarna dina indolenda rednecks till grannar, Mike. Nu kommer vi..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Nu jävlar!! Ses snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2010 Ölförsäljningen lär väl inte börja förrän 11.00 men det får man väl leva med. Korrekt. kl 11 kan du knäcka nr 1. Nyvaken och sov alldeles utmärkt inatt! Själv då? Fy fan. Nu kommer vi..... Mm, är rädd för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Jag garderar mig och har öppnat med en Resorb och en Berocca plus lite kaffe En scenario över kvällen Jag dubblar tidigt mot Appfels AI Lär mig spela GTO av Kungen, men börjar fundera på om inte Jens har rätt Spelar efter det inte en hand Vid 00:00 har jag spelat tight som vanligt och blindat ner mig till ungefär 12BB Får KK på knappen och skickar in det efter att TF limpat utg. TF tar syn han har obv sett fel. Lätt berusad har han tagit 9-7 off för för nöten. Jag klonkar K på floppen men är som alla vet uppe mot TF som inte förstått något. Så dåliga kort trodde han man inte kunde få, han har bara sett TT+ under kvällen, tror han. River fullbordar självklart TF's stege. TF vinner självklart allt och somnar lycklig vid 06:30. Missar sedan tåget men vad gör det? Spelar sedan toktilltad CG mot Erik som är för snäll och foldar allt under AA för att inte ta mina sista pengar Läggdags och svår bakfylla Men FAN vad kul det var. Nåja det kan bli lite bättre poker men det är inte prioritet ett idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Har precis förstått att det är bountys till höger och vänster här... kan ju inte vara sämre får försöka hitta något flott på stormarknaden Shell nu när jag skall tanka.... dyngsvårt att få upp Nisse ur sängen idag..vi borde redan setat i bilen.. men han är i duschen nu iallafall. Oavsett hur turren går så lär det inte bli lika sjukt som gårdagen. Syns snart! EDIT: Fan var ju visst inloggad som Nisse här.... Skrivet av darvartagan iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Har precis förstått att det är bountys till höger och vänster här... kan ju inte vara sämre får försöka hitta något flott på stormarknaden Shell nu när jag skall tanka.... dyngsvårt att få upp Nisse ur sängen idag..vi borde redan setat i bilen.. men han är i duschen nu iallafall. Oavsett hur turren går så lär det inte bli lika sjukt som gårdagen. Syns snart! EDIT: Fan var ju visst inloggad som Nisse här.... Skrivet av darvartagan iallafall. Väntar på att bli hämtad (uppraggad av Nizse + hans vän) med tanke på vad dom skrivit så förväntar jag mej en riskfri resa med Nizse. Skall bli kul som f-n detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Om 1h går jag upp till stationen och möter er.. Välkommna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Lycka till allihopa. Hejar på Mike, hemmaplan och han är van vid grislukten. Riggade kortlekar är ju inte heller omöjligt:shock: Är dock avis på er, själv ska man till grannlandet.... HF:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Man kan inte var nöjd med att det är 4 färgs lekar ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Jag och Gretko sitter och myser på käkstället nu och funderar på vart alla andra är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 shuffle up and deal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Håller på miata! Vinner han Berga Open har han råd att köpa in sig på Malta och slipper hänga på rummet och lira microstakes online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 hur går de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Inge bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Update på gretko please! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 han är kvar senast jag kolla, på ryktesväg har jag hört han har bustat 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Jag ligger i 160 eller mer och blivit tagen av minst två kameror...jag hatar kameror!! Ses om två timmar Och du skriver inlägg samtidigt, safe ride:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts