yomtvraps Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 har försökt få ett nytt password till goalwin, trycker den där reset knappen och det står att jag ska få ett mail men jag får aldrig nåt. mailade då deras support men får inget svar där heller. är supporten kass på goalwin eller?? Citera
lappen Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Tycker jag inte snarare så att det är den bästa supporten på Ongame just nu. Oftast när du inte får något mail beror det på att det rensas bort som spam. Citera
yomtvraps Postad 2 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2010 jo jag har kollat det också men får inget svar trots mina mail bombningar Citera
Goldwinner Postad 14 Mars , 2011 Rapport Postad 14 Mars , 2011 Nån som upplever problem just ? Citera
lappen Postad 14 Mars , 2011 Rapport Postad 14 Mars , 2011 Nån som upplever problem just ? Med vad? Citera
Goldwinner Postad 14 Mars , 2011 Rapport Postad 14 Mars , 2011 Med vad? Kunde först inte föra över pengar till poker. sen kommer jag inte in på sidan längre och supporten svara inte på mail. Citera
lappen Postad 14 Mars , 2011 Rapport Postad 14 Mars , 2011 Kunde först inte föra över pengar till poker.sen kommer jag inte in på sidan längre och supporten svara inte på mail. Har inga problem alls att komma på in på varken sidan eller klienten. Citera
Goldwinner Postad 14 Mars , 2011 Rapport Postad 14 Mars , 2011 Märkligt kommer endast in på pokerklienten men inte in till kassan ifrån hemsidan. Försökte även ifrån klienten men då kommer jag som utloggad till hemsidan. Märkligt att inte supporten svara det var ca 3h sen och jag har skickat 2 st mail ett ifrån kontaktformulären och en via mail. Men dom kanske jobba på problemet åt mig och inte vill skicka i onödan. försökte även byta lösen men det gick inte heller. Har dom blockat mig kanske eller ligger felet hos mig att jag har råkat blocka mig själv? Inte första gången jag har varit med om något liknande att jag inte kan logga in men andra kan. tack för all hjälp Citera
Recommended Posts