KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Brukar väl inte vara stream under wsop? FEdit: Har iofs för mig att jag såg stream när Erik kom trea... Citera
Antisk Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Jo det brukar finnas stream men om du vill se 50k horse blir det svårt då det eventet har utgått Citera
stenarn Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Tror asfalten menar Event #2: The Poker Players Championship. Är väl typ horsens ersättare. Citera
tiltmeister Postad 1 Juni , 2010 Rapport Postad 1 Juni , 2010 Jag vet inte om det finns någon livestream. Har själv följt uppdateringarna på pokernews /Tiltovic Citera
JohanLj Postad 1 Juni , 2010 Rapport Postad 1 Juni , 2010 Brukar väl inte vara stream under wsop? FEdit: Har iofs för mig att jag såg stream när Erik kom trea... Yes, jag såg Erik ifjol. Då borde det väl finnas i år också? Citera
Joey Postad 1 Juni , 2010 Rapport Postad 1 Juni , 2010 Finns ingen stream i år, kanske kommer igång om dom hittar spons osv. Hoppas på stora potter som går Thuritz väg! Citera
asfalten Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 lol @ wsop.com: "The eighth-place finisher was Mikael Thuritz, who is originally from Stockholm, Sweden. He was eliminated about two hours into play. Thuritz began play at the final table with about an average-sized stack but was never a serious factor." ken lennaard mincashade i O8 Citera
Recommended Posts