Masterchen Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Jamen juste glömde att Ante inte är kvar längre:oops: Men han kanske finns kvar i huset iaf. Det var ju nyligen han busta. Citera
pastan Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Intervjuer med Max Stenberg och Emil Ekvardt! Finns det intervju med okocha? Vart isåfall! Bra updates Erik Citera
valterego Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2010 Tack Shahin! Vi ska försöka plocka Emil E innan start i morgon om han vill. Han är ju chippie f.n. Ostkakan tyvärr bust. Citera
valterego Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2010 Hur kan ni inte göra allt för att först å främst få Eichhardt till intervjuhörnan å i andra hand Ferit eller Ante?? JOBBA in dom intervjuerna innan dom e bust. Annars kredit till er som gör dom här intervjuerna,,, mer sånt... Tyty! Ferit ligger i feeden nu. Citera
Chillarn7 Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Vart hittar jag info om hur mkt cash man får på finalbordet osv? Citera
valterego Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 Vi kommer lägga ut det i freden när vi börjar, men det ser ut ung så här: 18e får 31, nionde får 60 och ettan får 850 Citera
ulaf Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 leaderboarden är ju hur vacker läsning som helst! go emil, tobias, kent, david, daniel och max! Citera
Sherwood Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Kan ni lägga ut bilder på alla finalister, på "finaldagen" Tack på förhand Citera
valterego Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 Kan ni lägga ut bilder på alla finalister,på "finaldagen" Tack på förhand Just nu fotar vi upp finalbordsfolket efter hand vi hinner, så bilder kommer på de som är kvar. Citera
taktfast Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Av naturliga skäl är det lite svårt att hinna med foton när det är så mycket intressanta händer som pågår, vi missade därför några finalister men lovar att försöka så gott det går med resterande. Citera
xcobra Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Såg att det i handen som slog ut Lars Jonsson fanns två hjärter 3 på bordet, jag hoppas verkligen att någon mer (dealern tex) noterade detta och bytte kortlek?! Citera
valterego Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 Såg att det i handen som slog ut Lars Jonsson fanns två hjärter 3 på bordet, jag hoppas verkligen att någon mer (dealern tex) noterade detta och bytte kortlek?! Det är nog din dator det är fel på. Citera
xcobra Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 LOL! Snarare skit bakom spakarna.. och då menar jag förstås inte på MIN dator... ;D Kommer ni ihåg vad det var för kort? var det en hjärter eller en trea, dvs fick han färg eller kåk?? Vi ses om en liten stund.. =) Citera
taktfast Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Erik låter hälsa att han inte kommer ihåg/vet. Förmodligen råkade han skriva fel kort och glömde dubbelchecka (det går rätt snabbt ibland). Oavsett vilket kort det var (kan ha varit nåt annat än ett hjärter eller trea) så ändrade river inte utfallet. Citera
taktfast Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Vilken nötbild på mig! Hoppas inte Linköpings-gänget börjar stalka mig nu Citera
xcobra Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 verkligen! den kan du lägga i CV:t! =) Citera
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Skulle ni kunna hälsa , ett stort GL Från Amutu till flugan. =) Skulle vara jätte tacksamt. Citera
taktfast Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Tar det sen när han inte sitter i en pott Amutu. Ängeln: Daniel: 800k Ferit: 800k Emil: 1,5 miljoner Citera
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Tackar. Video intervju med danne plz =) Grattis till en 3de plats flugan. Och mkt väl spelat ! =) Citera
taktfast Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Fan, jinxade honom Gick och levererade din hälsning Amutu och handen efter bustade. Citera
valterego Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 Video intervju med danne plz =) Han ville inte köra video. Är han kvar när vi slutat kanske det blir en kort textare. Citera
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Fan, jinxade honom Gick och levererade din hälsning Amutu och handen efter bustade. :(:( jag kan obv inte hålla munnen tyst Sry flugan. Citera
Recommended Posts