Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur kan ni inte göra allt för att först å främst få Eichhardt till intervjuhörnan å i andra hand Ferit eller Ante??

JOBBA in dom intervjuerna innan dom e bust.

Annars kredit till er som gör dom här intervjuerna,,, mer sånt...

Tyty! Ferit ligger i feeden nu.

Postad

Av naturliga skäl är det lite svårt att hinna med foton när det är så mycket intressanta händer som pågår, vi missade därför några finalister men lovar att försöka så gott det går med resterande.

Postad
Såg att det i handen som slog ut Lars Jonsson fanns två hjärter 3 på bordet, jag hoppas verkligen att någon mer (dealern tex) noterade detta och bytte kortlek?! :twisted::mrgreen:

Det är nog din dator det är fel på. :lol:

Postad

LOL! Snarare skit bakom spakarna.. och då menar jag förstås inte på MIN dator... ;D

Kommer ni ihåg vad det var för kort? var det en hjärter eller en trea, dvs fick han färg eller kåk??

Vi ses om en liten stund.. =)

Postad

Erik låter hälsa att han inte kommer ihåg/vet. Förmodligen råkade han skriva fel kort och glömde dubbelchecka (det går rätt snabbt ibland). Oavsett vilket kort det var (kan ha varit nåt annat än ett hjärter eller trea) så ändrade river inte utfallet.